Foto bij one

Zayn Jawaad Malik
Het is een prachtige lente dag in begin juni. Onze tuin stond prachtig in de bloei met kleurrijke bloesem, maar daarnaast was onze tuin prachtig door de vele versieringen. De verschillende antieke witte stoelen, het witte altaar en het mooiste van alles, mij zus gekleed in een prachtige witte, opmaatgemaakte jurk. Goedkeurend en op een afstandje stond ik met mijn handen in mijn zakken mijn oudste en enige zus te bewonderen met haar toekomstige man. Vandaag was de bruiloft van mijn oudere zus en mijn laatste dag hier in Bradfort. Het was al met al een geslaagde sfeer. Mensen waren vrolijk. Iedereen had een glimlach op zijn gezicht en was aan het dansen. Ik voelde een subtiele klap op mij arm, waardoor ik werd terug getrokken in de realiteit.
‘Goed feestje Zayn.’ Complimenteerde Harry me, terwijl hij goedkeurend de tuin en de aanwezige gasten bewonderden.
‘Thanks.’
Harry was al vanaf jongs af aan een van mijn beste vrienden geweest. We zijn samen in de zelfde buurt opgegroeid.
‘Je zus ziet er mooi uit.’ Wederom was Harry complimenteus.
‘Ja Zayn. Je zus ziet er inderdaad prachtig uit.’ Niall sloeg zijn arm om me heen en keek ook goedkeurend mijn achtertuin in. Niall woont sinds een kleine 5 jaar in Bradfort. Oorspronkelijk komt hij uit Ierland, maar is vanwege de economische crisis naar Groot-Brittannië, brandfort verhuisd. Ik was gek op mijn twee beste vrienden. We waren onafscheidelijk. Er waren alleen grootte verschillen aanwezig. Niall was de flirt van ons gezelschap. Hij kon in feite ieder meisje om zijn vinger wikkelen vanwege zijn Ierse accent. Blijkbaar vonden vrouwen die interessant. Harry daarin tegen was de lolbroek van ons drie, maar had een vreselijk luie instelling. Hij was de enige van ons drie die geen diploma had behaald, omdat hij daadwerkelijk te laks is om in zijn schoolboeken te kijken. En ik? Ik was de stille van ons drie. Ik dacht meer over de dingen naar en dacht naar over de toekomst en wat ik uit het verleden kon verbeteren. Ik denk juist door onze verschillende karakter eigenschappen dat we het zo goed met elkaar kunnen vinden.
‘Mijn ouders. Enige dochter dan krijg je dat.’ Was mijn simpele antwoord.
‘Dat geloof ik graag.’
‘Het is de mooiste dag van haar leven en anders wel de mooiste dag van m’n ouders leven. Iedereen is er familie,vrienden,kennissen.’
‘Zal zeker wel een dure grap zijn geweest.’ Was de bedachtzame vraag van Harry.
‘Weet ik niet. Ik hou me daar niet mee bezig.’
‘Mooi pak trouwens Niall.’ Ik veranderde van onderwerp en bewonderde Niall’s pak.
‘vind je?’ Niall draaide een subtiel rondje.
‘Nieuw?’
‘Speciaal voor de bruiloft. Hugo Boss.’
‘Hugo Boss, meen je niet? Is het echt?’ Ik keek Niall met een opgetrokken wenkbrauw aan.
‘Tuurlijk is het echt.’ Niall keek me niet begrijpend aan, alsof ik zojuist een van de meest stomme vragen ooit had gesteld.
‘Regelrecht uit Milaan via de achterbank van Cowell.’
‘Hoeveel?’ Ook Harry keek Niall met een opgetrokken wenkbrauw aan.
‘200 pond.’
‘200 pond?’
‘Waarom koop je een pak van 200 pond kopen als je mij nog 100 pond moet terug betalen.’ Ik keek Niall niet begrijpend aan. Hij was al enkele maanden werkeloos en leende van iedereen geld, maar voornamelijk mijn geld.
‘Rustig komt goed.’ Siste Niall mij gerust. Ik rolde afkeurend met mijn ogen. Eerst zien en dan geloven Niall Horan. Ik bedacht me dat ik mijn twee vrienden nog op de hoogte moest stellen van mijn kleine wereldreis namelijk; Groot-Brittannië, Frankrijk, Italië en tot slot het eiland Sicilië.
‘Ik rij morgen naar Sicilië.’
‘Wat?’ Riepen mijn beide vrienden vol verbazing uit.
‘Ik weet het ook pas sinds vandaag. Mijn vader heeft een van zijn auto’s verkocht aan mijn oom ik moet hem brengen.’ Mijn vader had een auto bedrijf en verkocht verschillende populaire merken.
‘Is je vader wel goed. Weetje hoever dat rijden is? Wat zei je tegen hem?’ Harry keek me vragend aan. Het was ook een belachelijk voorstel van mijn vader, maar ik kon niet anders.
‘Niet veel. Ik heb hem boos aangekeken en ja papa gezegd. Ik vertrek morgen vroeg.’
‘Ik ga wel met je mee ik heb toch niks te doen.’ Was Harry’s nuchtere antwoord,nadat hij een slok nam van zijn glas met frisdank.
‘Nee Harry. Dat hoeft niet.’ Ik wees zijn aanbod vriendelijk af.
‘Jawel, we rijden om de beurt dan zijn we zo in Sicilië. Kunnen we ondertussen bespreken wat we gaan zingen bij de xfactor audities. Ik heb namelijk geweldige idee.’ Niall, Harry en ik wilden al jaren mee doen aan het programma xfactor, maar door verschillende redenen werd dit ieder keer weer uitgesteld. Laksheid, nervositeit.
‘Nee hoeft echt niet. Mijn vader heeft speciaal gezegd dat ik jullie niet mee mag nemen.’ Nogmaals wees ik Harry’s aanbod af.
‘Wat heeft hij gezegd dan?’ Niall bemoeide zich subtiel in ons gesprek.
‘Willen jullie dat echt weten.’ Ik keek mijn twee vrienden één voor één aan.
‘Ja.’ Riepen Niall en Harry in koor.
‘Die Ier en die clown neem je niet mee.’
‘Noemde hij me een Ier?’ Harry keek mij spottend aan.
‘Noemde hij me een Ier?’ Sprak Niall geïrriteerd de woorden van Harry uit. Ik schudde lachend mijn hoofd en Harry schonk Niall een lachende knipoog.
‘Het zijn familie zaken. Ik breng die auto en daarna vlieg ik weer naar Brandfort. Binnen een paar dagen ben ik weer in Bradfort, dan bespreken we alles. Goed?’ ik keek Harry voor een laatste keer vragend aan.
‘Goed.’ Harry haalde zijn schouders op en stemde uiteindelijk in.

Reacties + Kudo - love zarah

Reageer (4)

  • Oleada

    Aah ik ben al fan van je verhaal.
    Snel verder, x

    1 decennium geleden
  • Big1dfan

    Newwww abboooooow!!!!!
    Wil je ook een kijkje nemen op mijn STORY?en misschien een ABO, en misschien een kudo,en een reactie?
    Alvast bedankt!#

    1 decennium geleden
  • Manonxxx

    Nice,
    I like it already,
    snel verder...<33

    1 decennium geleden
  • Payno

    I love it!
    Snel veder gaan! <3
    Komen Louis en Liam er ook nog in voor? =3
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen