Nog eens vrolijk pasen! Het is vandaag niet zo'n lang stukje omdat ik weer naar een paasfeest moet en ik moet me nog klaar maken dit dat ,je kent het denk ik wel :d hopelijk genieten jullie wanneer jullie het lezen, maar ik ben bang dat mijn verhaal wat basic word niet ? als iemand ideetje heeft je mag ze altijd aan me laten wel :D greets M. xxx

Genietend van het zonnetje drink ik het laaste van mijn glas leeg. 'Ej zus, hij jij de Ipod bij?' roept Liam naar me toe maar ik schud mijn hoofd. 'Maar wacht Liam, ik denk dat pap hem mee heeft' leg ik uit waarna ik recht sta. 'Em, ga je mee het water in ?' vraag ik en ik rijk mijn hand. Rustig wandelen we naar de zee. 'Ik ga gewoon voetjebaden' mompel ik wanneer ik de temperatuur voel van het water. 'Nee je gaat kopje onder!' roept Emma en ze pakt mijn handen vast. Dit moet zo'n genant zicht zijn. We zijn aan het soort armworstelen.plots bots ik met mijn rug tegen iemand en geschokken draai ik om. 'oh gosh , sorry!' zeg ik tegen de blonde jongen met een zonnenbril op. Hej dat is die ene jongen die een bal op me hand getrapt. 'Dan is het dus nu 1-1, gaan we het zo spelen ?' zegt hij en lachend knik ik. 'mij goed hoor' zeg ik en Em komt ook deze kant toe gezwommen. 'Als het zo zit' mompelt hij en onderwater voel ik een been tegen mijn been en hij tackelt me zo onder water. '2-1 for Niall' juichd hij , maar ik ben een echte Robinson en laat niet met me spelen. Zo snel mogelijk probeer ik iets te verzinnen maar tegen geefs , dan maar gewoon op zijn rug springen. 'what the fuck are you doning' lacht hij waarop ik antwoord 'I really don't know but I don't like to lose'. Na een tijdje gaan we beiden onder water maar hij komt boven zonder zonnebril. 'oh nee waar is je zonnenbril' schrik ik en begin naar beneden te kijken. 'Hij zal waarschijnlijk gezonken zijn' 'ooh nee het spijt me zo!' verschuldig ik me maar hij schud zijn hoofd 'het geeft niet' zegt hij en ik glimlach naar hem. God waarom had hij een zonnenbril op met zoon goddelijke ogen. 'euhm euhm.. ik denk dat ik maar eens terug ga naar Em en Liam' zeg ik wanneer ik Emma en Liam bij mijn matje zie toekijken. 'Liam?' vraagt hij 'Ow ja Liam is mijn kleine broer' leg ik uit en hij maakt een 'ow' geluidje. Wanneer ik op de helft ben roept hij plots nog iets en ik draai me om. 'wat is je naam ?' vraagt hij. 'Alexis, maar zeg maar Alex' lach ik en wacht op een antwoord van hem. 'ik ben Ni..' 'Niall Horan, I know that' zegt ik en geef hem nog een knipoog voor ik het water uit ga.

Reageer (1)

  • Big1dfan

    Verdeeeer!X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen