Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Zondag 31 december 2006


~ Mila Adams

Glimlachend kijk ik naar alle begeleiders en kinderen uit het weeshuis. Alle jonge kinderen zijn al in slaap gevallen, gelukkig. Alle kinderen die al oud genoeg zijn om wakker te blijven is al genoeg om ons bezig te houden. Vooral de kinderen die het vuurwerk om twaalf uur voor het eerst mee gaan maken zijn niet te houden. Om zeven uur hebben we al wat vuurwerk afgestoken zodat iedereen er iets mee van zou krijgen. Toen waren ze al door de dolle heen.


Woensdag 14 februari 2007


~ Mila Adams

Zuchtend open ik mijn kluisje. Om me heen zijn er allemaal verliefde stelletjes en mensen die gelukkig zijn omdat ze een Valentijn hebben. Een zucht verlaat mijn mond. Valentijn is niet voor mij weggelegd. Het is allemaal commerciële onzin. Pure onzin. Met een zucht loop ik naar de klas. De metro die ik normaal pak vandaag had ik gemist. Ik had me verslapen omdat ik gister weer tot laat moest werken, maar, daardoor ben ik nu iets te laat. Niet dat het veel uit maakt. Er zijn zo vaak mensen die na de bel nog binnen komen en eigenlijk wordt er nooit een probleem van gemaakt.
Ik open de deur van het klaslokaal en loop zonder iets te zeggen naar mijn plaats. Zodra iedereen ziet dat ik het ben gaan ze door waar ze mee bezig waren.
Met een zucht leg ik mijn tas op de tafel naast me en pak mijn boeken eruit.

'Kan ik hier zitten? ' Verbaasd kijk ik op als ik die stem hoor. Bill. 'Krijg je dan geen problemen met Tom en Dirk?' Het komt er zuurder uit dan de bedoeling is, maar ik kan mijn afkeer jegens mensen als Dirk niet niet laten zien. 'Tom is ziek en Dirk is er ook niet. Ik heb geen idee waar die is eigenlijk. Dus nee, ik krijg dan geen problemen. ' Hij zet mijn tas op de grond en pakt zijn eigen boeken. Ik rol met mijn ogen. Zolang zijn eigen hachje maar beschermt blijft durft-ie wel, maar anders. Ho maar!
Ik open mijn schrift en begin doelloos te tekenen. De les begint, maar vrij weinig krijg ik er van mee. Ik probeer mijn aandacht zo min mogelijk bij Bill te hebben en dat gaat alleen maar als ik in mijn eigen wereldje zit.


Fijn Pasen!
Misschien wat laat, maar beter laat dan nooit!
Lovee <3

Reageer (4)

  • darksunside

    vrolijk pasen

    Bill moet haar Valentijn worden

    snel verder(K)

    1 decennium geleden
  • TomKBitch

    kvind jammer dat ze zo doet tegn Billa(puh)
    Hij kan er ook nie echt aan doen he ...
    laat ze gewoon gezellig koppeltje zijn :P

    xx snel verder !!

    xx Dymm

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    Pff ik vind dit toch wel stom van Bill!

    Jij ook nog een vrolijk Pasen!
    Ga je snel verder?
    xx

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Ook voor jou nog een vrolijk Pasen!
    Snel verder! (flower)
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen