Foto bij Hoofdstuk 04

Okey, niet alle reacties gehaald, maar 11 abo's WOW, ik ben jullie echt dankbaar.
11 is eigenlijk niet veel, maar voor mij wel! Ik hoop dat jullie het verhaal leuk vinden/ gaan vinden.
But now, Just enjoy (: xx

"Welkom op LAX" klinkt door de luidspreker van de aankomst hal. Ik kijk om me heen. Dus ik dacht dat New York een groot vliegveld heeft, nou dan had ik het goed mis! Overal waar ik kijk zie ik winkeltjes en restaurantjes... Ik heb wel een kop thee verdiend!
Als ik eindelijk een plekje gevonden heb en mijn thee heb gepakt en betaald, omdat het zelfbediening was, ga ik Tessa een bericht sturen, waarschijnlijk heeft ze geen wifi dus een whatsapp bericht heeft weinig zin, dan maar sms'en.

Heey Tess,
Ik ben op LAX, het is hier echt vreselijk groot, geweldig! Waar ben jij nu? Ik ga jou up-to-date houden, maar jij mij ook hè? Ik zit hier met een kop thee. Loveya! xxx


Zo, dat ook weer gedaan. Ik neem een slok van mijn thee en bedenk me wat ik vandaag nog allemaal ga doen. Ik hoop dat ik de jongens vandaag nog ontmoet, ik ben heel zenuwachtig omdat Tessa me altijd verteld dat de eerste kennismaking het hart is voor de rest van de vriendschap. Ik kan maar een keer kennismaken dus ik hoop dat het een beetje meezit. Mijn telefoon trilt:

Hiiii Annieee,
Ik wil ook thee! Ik ben nu bij de tussenstop in Parijs, helaas geen tijd om te gaan winkelen hier. Tuurlijk ga ik jou ook up-to-date houden! Ik wil ook een keer naar LAX, maar nu gun ik het jou! Loveyougirl. x


Haha Tessa is nu echt het voorbeeld van de perfecte vriendin. Lief, behulpzaam, eerlijk en vrolijk, heel vrolijk.
Ik drink mijn thee op en besluit mijn bagage maar eens op te gaan halen.

Band 56. Daar zouden mijn koffers moeten komen. Alleen al meer dan 56 lopende banden waar koffers op aan komen, dat geeft al genoeg aan over de grootte van dit vliegveld!
Ah daar is de eerste, mijn koffer met de Britse vlag erop en mijn naam! Ook mijn andere tassen komen al snel maar er is een koffer dat mist, ik kijk de lopende band met de koffers erop nog een keer na en ik zie hem komen, totdat hij dichterbij komt. Het is een koffer met de Ierse vlag erop, net als die van mij. Alleen staat er op die van mij: Tessa. Omdat Tessa uit Ierland komt. Maar op deze staat dat niet. Ik kijk de band nog een keer rond, maar het koffer ligt er echt niet op... Tja, het ging ook lang goed!
Ik zucht en kijk om me heen, opeens valt mijn oog op een koffer, met de Ierse vlag erop. Ik loop iets dichterbij en zie dat er Tessa op staat, klein in het hoekje. Ik dacht dat het veel groter erop stond, maar kennelijk had ik het mis.
Ik kijk naar de persoon die het koffer vast heeft, het is een jongen. Hij ziet er niet slecht uit, van achteren dan. Hij heeft een wit shirt aan met een laag hangde jeans, witte sneakers en hij heeft een pet op.
Ik loop naar hem toe en tik hem op zijn schouder. "Pardon, u heeft mijn koffer per ongeluk gepakt."
De jongen draait zich om en lacht. "Echt? Het spijt me! Ik dacht dat ik hier de enige zou zijn met een Iers koffer." Zegt hij onschuldig.
Ondanks dat de jongen een zonnebril draagt weet ik meteen bij het eerste woord dat hij zei wie hij is, NIALL HORAN. Oké, ik moet gewoon rustig blijven, ik kan er ook helemaal naast zitten. Aangezien ik zijn haar en zijn ogen niet kan zien en ik zie de rest hier sowieso ook nergens.
"Maakt niks uit hoor! Ik heb jou koffer hier dan denk ik zo..." Antwoord ik een beetje verlegen. De jongen lacht en we ruilen de koffers.
"Bedankt! Anders had ik straks in meisjeskleding kunnen rondlopen!" Lacht hij.
"Haha, vast en zeker ook heel sexy!" Vul ik aan. Ik steek mijn hand uit: "Anne." De jongen doet hetzelfde. "Niall"
HET IS NIALL ECHT!
"Als in Niall Horan?" Vraag ik voor de zekerheid.
"Jep..." Knikt hij.
Er is een korte stilte maar hij onderbreekt het.
"Sorry, ik moet altijd even afwachten hoe mensen reageren"
"Snap ik! Trouwens, ik weet niet of jij het al weet, maar wij gaan de komende tijd veel met elkaar doorbrengen." Zeg ik.
"O ja?" Zegt hij voorzichtig. Waarschijnlijk denkt hij nu dat ik ren gestoorde fan ben die hem gaat ontvoeren.
Ik lach en leg uit: "Ja, ik ben figurant in I Go One Direction. Ik heb de kamerindeling al gezien en ik slaap bij jou en Liam."
"O, oké. Leuk! Wel een beetje raar." Zegt hij. Ik knik.
"Ik denk dat ik naar de jongens ga, ik weet niet of je misschien meewilt om alvast kennis te maken?"
"Ja, lijkt me leuk!" Antwoord ik blij en in mijn hoofd stuur ik een heel lang bericht naar Tessa.

Reageer (3)

  • AnkePayne

    Wooooow

    1 decennium geleden
  • Jeongguk

    <3 snel vederrr <3 love it !! (H)
    xoxo (flower)

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Super :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen