Foto bij 03 Liam James Payne

HEEEEEEEJ, oke nee :D haha sorry :d hier is jullie 2de deeltje van dit verhaal ik hoop dat jullie het eerste al een beetje goed vonden, maar zeker blijven lezen. Dit is niet echt een zo'n interresant stukje maar er komt verbertering in :d reactie's ? VROLIJK PASEN ! greets M xxx

'Boys, we gaan vertrekken' roep ik door de jacht wanneer Danielle en ik al te lang aan het wachten zijn op de anderen. 'Nee wacht , we zijn er bijna' 'ja bro wacht op ons' hoor ik van alle kanten en we plofen dan maar terug in de zetel. We zitten momenteel in Sydney wat de laatste bestemming is van onze tour. Volgende week hebben we nog 1 concert en dan gaan we terug naar de UK, ondertussen genieten we wel van het warme weer hier. We hebben dan ook speciaal een jacht afgehuurd waar we verschillende dingen mee kunnen doen. Wij met zijn 5en genieten er niet alleen van maar ook heel de crew en band. We hebben ook een geweldig uit zicht op het mega grote strand en de zee. Eindelijk komen de eerste al naar het dek en we kunnen 5min later vertrekken. El, Danielle en Perrie lopen wat vanachter te giechelen terwijl Niall moeite heeft om zijn zakken te dragen met zijn voetbal en gitaar. 'Kom geef hier die gitaar' mompel ik en neem het over van hem. Wanneer we aankomen op het strand zien we al heel wat mensen ligen en we zoeken een mooi afgelegen plekje. 'Kijk daar ligt bijna niemand, alleen 2 meiden' zegt Harry en wijst dan naar de plek. ' Jij gaat voor de meiden zeker ?' mompel ik en neem dan Danielle in mijn armen. 'Jullie hebben een vriendin, ik en Niall hebben daar ook behoefte aan hoor' zegt hij en iedereen begint te lachen. 'Alé kom, we zullen ons is gaan plaatsen.' Zegt Louis en we zetten allemaal stapvoets naar het plekje.

'Liam kom je mee voetballen?' roept Niall naar me en al snel sta ik recht. Hij trapt meteen de bal naar me toe. 'Mijn bal' roept Louis en tackelt me volop. 'LOUIS' roep ik en kom kreunend terug recht. 'Sorry bro' lacht hij en geef hem een stomp tegen zijn schouder. 'kijk wat ik kan' roept Niall wanneer hij paar trucjes doe. Al snel verliest hij de controle en de bal vliegt weg. Shit recht op 1 van die meiden. Iedereen van ons had het gezien en ging tesamen naar het meisje. 'Gaat het ?' 'Het spijt me' 'Het zal niet meer gebeuren' zegt iederes van ons en het meisje zet haar zonnebril af. 'Ow, het geeft echt niet hoor' zegt ze vriendelijk en geeft meteen de bal terug. 'Goede muziek' zeg ik wanneer ik What Makes You Beautiful hoorde. Voor dat ze kan antwoorden wandel ik lachend weg. 'She was hot' mompelt Niall meteen wanneer we van haar weg wandelen. Lachend ga ik terug naast Danielle liggen en ze kijkt me fronsend aan. Ik schut het weg en laat me bruinen door de zon. Dit zou nog een leuke vakantie worden...

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen