Niall horan
als dit verhaal bij jou past dan is niall jou vent dan vind je hem mooi enz.
Je zit in het vliegtuig onderweg naar New York. al lang zit je Niall van One Direction in de gaten te houden. De jongens zaten naast jou, maar hadden totaal geen oog voor je. Maar Niall was zo verschrikkelijk knap, maar zo onbereikbaar.
Zeker als je tussen je ouders zit. Als je Niall ziet opstaan en richting het toilet ziet lopen, heb je je smoes.
'mam? kan ik naar het toilet?' vraag je zo bescheiden mogelijk. Je moeder trek haar benen in zodat je erdoor kon. Opeens gaf het vliegtuig een schok waardoor je op Harry's benen viel. zijn knieën kwamen zo hard in je buik zodat je bijna moest overgeven.
'alles goed?' hoorde je hem vragen.
Langzaam probeer je rechtop te staan maar dan geeft het vliegtuig weer een schrok, een veel hardere.
Opnieuw knalde Harry's knieën in je buik en kon je het niet meer binnen houden. Je gaf zowat over, over Zayn die naast Harry zat.
Plotseling waren er overal paniekerige stemmen en je werd overal vastgepakt. Voorzichtig werd je overeind geholpen en bevond je jezelf in Niall's armen.
'ik neem haar wel mee naar de wc' commandeerde hij en nam je voorzichtig mee.
Eenmaal bij de wc's gaf je nog een keer over en daarna fris je je op. Terwijl Niall voor je deur stond, voor het geval er iets gebeurde. Je schaamde je diep voor wat je gedaan had. Wie kost er nou over Zayn!?
Dan klopt Niall op de deur, snel maakte je hem open en Niall kwam tevoorschijn. Hij doet de deur achter zich dicht..
Er zijn nog geen reacties.