als dit verhaal bij jou past dan vindt je harry lief mooi enz.

Samen met 3 andere vriendinnen gaan jullie naar de 'The Hugergames' die al een tijdje draaide.Vol plezier lopen jullie de zaal in, het was eigenlijk niet eens druk behalve....

One Direction?!

Als jullie eenmaal op jullie plaatsen zitten houden jullie de jongen stiekem in de gaten.

'Laten we popcorn gooien' stelde één van vriendinnen voor, maar jij vond het niet zo'n goed idee. Maar voor je dat kon zeggen begonnen ze al.

Vol verbazing en vernedering zag je dat je jongens teug aan het gooien waren.

Het leek wel een heel gevecht te worden want de popcorn veranderde in snoep. Iedereen heeft dikke lol maar jij kan wel door de grond zakken.

Als de film is afgelopen - die je toch amper hebt gevolgd dankzij je vriendinnen - loopt iedereen naar de uitgang van de bioscoop. Maar dan kom je erachter dat je je sleutels hebt laten liggen. Snel sprint je terug naar de zaal die nog gelukkig open was. Je checkt alle stoelen na, en opeens staat Harry voor je neus met jou sleutels in zijn handen.


'zocht je dit?' vraagt hij lief.

'ja, bedankt' je bloost.


Opeens hoor je de deuren dicht slaan en de lichten springen uit. Je ziet net nog dat Harry's ogen groter werden.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen