Liam payne
als dit verhaal bij jou past dan heb je liam dan vindt je hem mooi lief enz.
Vanaag lag je met een paar vriendinnen op het strand. Je verveelde je nogal dus bekeek je het strand rond. Als er dan nog steeds niks intresants was, sta je op en begin je aan je wandel in hoop om iets leuks te vinden.
Opeens zie je een groep meiden histirisch doen rondom een paar jongens die je bekend voorkomen...
One Direction!
OMG! je rent zo hard je kon op hun af maar je kan ze onmogelijk bewonderen. Teleurgesteld kijk je via een afstandje naar de jongens die zich er tussen wilden wurmen. Opeens stonden er een paar gespierde knullen die de meiden wegdreven. Als ze naar jou vernietigend kijken, sta je op het punt om weg te lopen. Maar dan word je opeens bij je arm vastgepakt. Met een ruk draai je je om en kijk je in de prachtige ogen van Liam.
'wat is je naam?' vroeg hij.
'(jou naam)' antwoorde je verlegen. Je voelde je wangen rood worden en je had het helemaal warm gekregen.
Liam glimlacte lief. 'zin een een zwem?'
O..M..G! Liam Payne vroeg je mee om te gaan zwemmen.
Bloozend knikte je en Liam trok je mee het water in. Hret water was steenkoud wat amper kon schelen omdat je het helemaal warm kreeg van hem
Er zijn nog geen reacties.