Foto bij Hoofdstuk 17  [16+]

Hey schatjees,
Vrolijk pasen en Lou Day(:
Hier weer een stukje(: De 16+ die jullie wilden(; Hoop datie beetje goed is(:
Xxx

Harry deed de autodeur weer dicht, en liep naar me toe. Hij had een ontbloot bovenlichaam, een ‘geschaafde’ broek aan, en een ketting en armband om. Kortom, super sexy. Hij schudde zijn hoofd om zijn haar weer goed te doen. Er gingen vlinders door mijn buik. Hem mocht ik mijn vriendje noemen! We waren vandaag vrij, en Harry en ik hadden besloten om samen naar het strand te gaan. Het was een halfuur rijden geweest. Harry was ondertussen bij mij aangekomen, en drukte zijn lippen op de mijne. ´Hey beauty,´ zei hij. Ik begon te blozen, en Harry kreeg een lach op zijn gezicht. ´Ga je mee het water in?’ vroeg hij. Ik knikte. Ik zat al in mijn bikini, en Harry was ook al snel klaar. Samen liepen we naar de zee.

Ik keek naar de lucht en rilde even. ‘Heb je het koud?’ vroeg Harry. Ik knikte en hij kwam dicht tegen me aanstaan. ‘Ja, het wordt ook wel koud. Laten we zo maar gaan.’ Ik knikte, maar hield mijn hoofd tegen Harry’s borstkas aan. Toen voelde ik iets op mijn hoofd vallen. Geschrokken keek ik omhoog, en meer en meer druppels daalden op ons neer vanuit de grijze hemel, tot het echt hard regende. Harry en ik renden lachend het water uit. Of, dat probeerden we. Het water stond nog tot iets onder mijn middel, toen ik viel. Proestend kwam ik weer boven, waar ik meteen weer werd ondergedompeld door een golf. Ik probeerde weer bovenwater te komen, maar de zee probeerde me onderwater te houden. Zout zeewater vulde mijn mond. Voor mijn gevoel lag ik al minstens 10 minuten onderwater toen ik door gespierde armen omhoog werd gehaald. Ik hapte naar adem, en keek op. Het was Harry. Hij hield mijn hand vast, en samen gingen we de woeste zee uit. We renden meteen naar het gebouwtje waar wc’s en douche- en omkleedhokjes waren toe. ‘Ik ren nog even terug voor onze spullen,’ zei Harry. Ik knikte en Harry rende weer naar buiten toe. Ik zakte op de grond en trok mijn benen op, waar ik mijn hoofd oplegde. Ik begon te snikken. Ik hoorde weer meer lawaai, wat betekende dat de deur weer open was gegaan. En inderdaad was Harry terug met onze spullen. Hij tilde me omhoog, sloeg een handdoek om me heen en drukte me dicht tegen zich aan. Ik legde mijn hoofd op zijn borstkas, en begon weer te snikken. ‘Rustig maar, het komt allemaal goed. Je bent er toch nog? Dat is het belangrijkste,’ zei Harry troostend. Hij had goed begrepen dat dit erom ging dat ik bijna was verdronken. Want dat was wel zo. Als Harry iets later was geweest, was ik nu misschien wel dood geweest… Die gedachte bezorgde me een rilling. ‘Kom, we gaan even onder een warme douche staan,’ zei Harry. Ik knikte en samen liepen we naar 1 van de douchehokjes toe. Harry deed de douche aan en even later stonden we onder een lekker warme douche. Ik ging tegen Harry aanstaan, en hij sloeg zijn armen om me heen. Ik trilde nog een beetje na. Hij liet me weer even los, waarna ik uitgleed over de gladde tegels, en ik tegen Harry aanviel. Harry begon hard te lachen, en ik kwam verontwaardig weer omhoog. Harry viel stil, en na een paar seconden drukte hij zijn lippen op de mijne. Ik voelde hoe Harry’s handen zich van mijn rug naar mijn kont verplaatste. Ik grijnsde tegen zijn lippen aan, ik wist waar dit naartoe ging. Ik bleef doorzoenen, en Harry snapte dat hij door kon gaan. Zijn handen gingen weer om hoog, en niet veel later lag mijn bikinitopje op de grond. Hij masseerde mijn borsten, en deed toen ook mijn broekje uit. Hij liet zijn blik over mijn lichaam gaan, en liet een goedkeurend geluidje horen. Ik begon te blozen, en trok ook Harry’s zwembroek uit. Wow, zijn erectie was groot! Ik snapte niet hoe dat ooit in mij zou passen, maar ik was hieraan begonnen, en ik zou het afmaken ook. Ik legde mijn hand om zijn erectie. Langzaam bewoog ik die op en neer, en sloot vervolgens mijn lippen om zijn lid. Ik hoorde een kreun van Harry komen en m’n mondhoeken krulden omhoog. Ik gaf een paar likjes en nam hem vervolgens helemaal in mijn mond. Pas wanneer Harry bijna klaarkwam, stopte ik. Hij gaf me een verontwaardigde blik, en ik grijnsde. Hij tilde me op, en ik sloeg automatisch mijn benen om zijn middel. ‘Ben je er klaar voor?’ fluisterde hij in mijn oor. Ik knikte zachtjes en voelde z’n hele erectie naar binnen komen. Een luide kreun verliet meteen mijn mond en ik klemde mijn benen nog wat steviger om z’n middel. Op hoog tempo bewoog hij m’n hele lichaam op en neer, en ik zette mijn nagels in z’n rug. Ik kon de luide kreunen niet meer onderdrukken. Harry drukte zijn lippen weer op die van mij wat de kreunen deed verzachten, en liet zijn tong naar binnen glijden. Hij stootte sneller en sneller in me, en we bereikten allebei ons hoogtepunt. Wow, ik was net ontmaagd in een douchehokje van een strand in Griekenland.

Reageer (3)

  • agirlx

    awh, cute. :$

    1 decennium geleden
  • NOW

    Hazz is cutie <3

    1 decennium geleden
  • SamDonoghue

    Wow! wat mooi geschreven :)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen