Funny blunders =D
Sorry als er typ fouten inzitten maar het is gekopieërd
Webcam toch nog aan!!!
Op een avond zat ik met een jongen uit mijn klas aan het webcammen en te praten over van alles en nog wat.
Op een gegeven moment bedacht ik me, dat ik beter even kon gaan douchen.
"Ik ga ff douche" zei ik. "oke" zei de jongen. ik dacht toen dat ik mijn webcam had uitgedaan. Nadat ik had gedouched besloot ik me aan te gaan kleden in mijn kamer.
dus ik loop naakt mijn kamer in, zet de radio aan en wil me gaan aankleden.
Maar zodra ik de radio aanzet is er een leuk nummer op, dus ik dans in mijn nakie mee. Dit gaf wel een leuk gevoel, dus ik was voor de grap mijn LAPtop een LAPdance aan het geven.
aleen wist ik niet (msn stond niet voorop op het scherm) dat de webcam nog aanstond. eerst schaamde ik me rot. nu is die jongen mijn vriendje en geef hem persoonlijk lapdances.
Onder mijn benen door
Dit is echt heel erg...
Ik liet zoals gewoonlijk de hond van mijn buurvrouw uit, Deze hond is heel erg groot en behoorlijk sterk...Ik liep dus heel rustig met die hond over straat, en er staat op een paar meter afstand een groepje met hele leuke jongens voor me. Die hond liep achter mij en rende met een enorme snelheid met een spurt onder mijn benen door! Ik ging dus languit op mijn plaat vlak voor de neus van al die jongens....Zo beschamend!
ik was vrolijk,
aan het fietsen,
maar daar stond 'n paal,
en ik fiets tegen de paal,
dat is nog niet het ergste,
mijn tas zat achterop,
en al m'n boeken lagen,
in een plas,
en toen ik ze wou oprapen,
scheurde mijn broek net voor de neus,
van DE jongen die ik leuk vind,
fijn..
mijn vriendinnen lagen helemaal in een deuk,
en ik later ook wel,
ik bedoel;
hoeveel pech heb een mens!
Laat dat zakken!
In groep 6 vierden wij sinterklaas op school.
Met de hele klas hadden wij een dansje gemaakt.
Ik had een heel klein, lief en grappig pakje aan.
Maar de broek was iets te groot.
We begonnen dus te springen, maar toen zakte mijn broekje naar beneden.
Ik schrok me dood.
Gelukkig stond ik achteraan.
Maar onze congiërce zat precies achter mij...
MSN gesprekken
Heel vaak zit ik op MSN met vriendinnen.
Dus ook vandaag weer.
Ik zat een beetje te kijken wie er online was toen ik opeens Laura online zag komen.
Haar MSN naam is: Laura (L) Bas.
Dus ik dacht, yes, en ik open het gesprek.
Ik begroet haar en ze groet terug.
Dan begin ik over een liedje dat ze me ooit had gestuurd, Graze van Gnarls Barkley.
Ik vertel dat ik nu pas heb ontdekt dat het Cee-lo Green is.
Het is een tijdje stil en ik krijg geen antwoord.
Plotseling antwoord Laura weer.
Ze schrijft: Je denkt dat ik Laura ben hé?
Dus ik denk na, huh?
Ik antwoord met: Ja, hoezo?
Dan begint het plotseling te dagen.
Daar is het antwoord al: Kijk naar mijn naam.
Tot mijn schrik zie ik plotseling dat het Bas (L) Laura is.
En niet Laura (L) Bas...
Ik schaam me dood.
Gelukkig heb ik geen persoonlijke dingen gezegd!
Ik doe net alsof het een grap is en bluf me eruit.
Dan zeg ik dat ik ga eten en snel ga ik offline.
De volgende dag kwam
Kijk wat je gedaan hebt!!
Op een dag was ik aan het niksen, totdat ik in slaap viel. Het was een regelrechte ramp. IK BEGON TE DROMEN! Zo droomde ik dat ik in een klaslokaal vol jongeren van mijn leeftijd zat.
Ik was gekeerd met mijn hoofd naar de computer, dus met mijn rug naar de deur. Op een gegeven moment stapte er een jongen in met een blauw masker - die van zuko van avatar. Hij gaf me een klap in mijn gezicht en rende weg.
Ik werd wakker met een gil en zag het gezicht van mijn vriendin. Ze gilde in mijn hoofd: KIJK WAT JE GEDAAN HEBT!!!
Vanaf die dag heb ik noooit meer geslapen. Nu denk je waarschijnlijk hoe dat mogelijk is. Ik zal het je zeggen: Het is 2 minuten geleden gebeurd.
KLAAR
Schoolreisje....
Ik, ben Lisa. Ik en mijn klas gingen op schoolreisje naar bobbejaanland. Mijn moeder was begeleidster.
Eindelijk waren we aangekomen. Mijn moeder moest de kaartjes uitdelen.Het ging allemaal zo vlug. Mijn moeder zag een onbekende jongen. Hij was groot, en zag er altijd stoer uit. Maar dat veranderde al gauw... mijn moeder greep hem bij de arm en zei: 'Wie ben jij?' 'Stan...' piepte de jongen. 'Van welke school ben jij?' snauwde ze. ' Van de Zonneloehoem..'jammerde de jongen. Toen liet mijn moeder hem los.
Vernederd, liep hij naar zijn groepje toe.
Hij was pas bij de klas gekomen. Maar mijn moeder kende hem niet.
Ik kon wel door de grond zakken van schaamte!!
Er zijn nog geen reacties.