Foto bij Degree 17 - Hayden Miller

Dus, nog een random fact van jullie?:$
Mijne??
Random fact # 2 (??): Ik ben verslaafd aan sinaasappelsap. Terwijl ik eigenlijk geen sinaasappelsap lust.. De eerste slok die ik drink op de dag, vind ik dan ook echt niet te harden maar daarna drink ik het aan een stuk door :p. Fucklogic weetjewel..
Oh en misschien nog een extra fact: ik heb een paarse furby genaamd Charlie.. Als je niet weet wat een furby is, shame on you!!

Random facts about U?? I still like those:$

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (12)

  • BackToRed

    Ehm.
    1) ik kan goed stalken (eigenlijk onthoud/zeg ik te veel en daardoor lijkt het alsof ik stalk)
    2) ik woon in een 'dorpje' met meer letters in de naam dan straten (12 letters, 6 straten. Holly fudgecake het dubbele zelfs!)
    3) ik hou van hakken en daardoor lijk ik groot :D haha nee maar serieus als mensen van mijn school me zonder hakken zien zijn ze: WHUUTTTT je. Bent. Klein. XD
    4) wat toevallig, hetzelfde als HaroldStyles, ik wil ook dat je (snel) verdergaat! :)

    Love it! Xx

    1 decennium geleden
  • HaroldStyles

    Fact #1: Ik ben tweeling, mijn moeder is tweeling en mijn vader is ook tweeling (maar niet samen natuurlijk uh)
    Fact #2: Ik ben verliefd op muziek en op Harry Styles (seriously)
    Fact #3: Ik ben slecht-horend hehe
    Fact #4: Ik wil dat je verder gaat

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen