Foto bij Cheapter 1: Meet Hogwards

Name : Bianca Deadwoods
Age :15 years old
Live:Sanburrysugar
Likes: Nothing
Dislikes: Evrything

Bianca,s Pov
Voorzichtig liep ik het treinstation over. Op zoek naar mijn perron,niemand wist iets van dat perron en sommige lachten me uit. Ik werd woest en sloeg met mijn hand op mijn sporttas!. Ik zuchde en liep maar verder totdat ik een paar mensen zag staan bij een perron. Verlegen liep ik ernaartoe en vroeg netjes ''pardon mevrouw is dit het zweinstein perron?'' De vrouw keek me lachend aan en knikte ''mijn zoon Ron en zijn zusje gaan er voor het eerst heen jij ook?'' ik keek haar aan en knikte een keer. Nadat er wat andere personen bij waren komen staan gingen twee personen met oranje haar er door heen ik geloof dat die vrouw ze Fred en George noemde. Daarna mocht ene Ron met Harry-potter! Zodra zijn naam viel keek ik hem aan en staarde hem zelfs na ,dat was dus die geheimzinnige potter!. Ik grijnsde en wist dat het gezellig ging worden.Ineen hoorde ik de vrouw tegen mij zeggen dat ik samen met Ginny mocht. ik ging naast haar staan en grijnsde verveeld,Daarna reden we er dwars doorheen! Tot mijn grote schrik kwamen we op een raar perron met een grote zwarte trein.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen