002 Elhpaba
Die Galinda, of hoe ze ook maar heet, spreek mij dus echt niet aan, ze is een typisch blondje! Dom, arrogant, noem maar op, oh wacht, Nessa is blond, maar zij is gewoon anders. 'Madam Akaber?' roept ze met haar onnozele stem, en ze rent achter haar aan, maar madam Akaber besteedt er geen aandacht aan.
'Wacht eens...' zegt Galinda. 'Ik heb mijn zin niet gekregen ik...moet....even gaan....liggen.' zegt ze en dan valt ze flauw. Ik rol met mijn ogen, serieus? Flauwvallen? Ze is nog erger dan dat ik heb gedacht. Ik pak mijn koffer en loop naar de kamer waar ik met Galinda zou verblijven.
Op mijn kamer pak ik een briefje uit mijn koffer, aan gezien ik mijn vader heb beloofd te schrijven of alles goed gaat met Nessa, want ja, hij geeft nu eenmaal niets om mij, fijne vader! Ik pak een pen en schrijf:
Beste vader,
Nogal wat gedoe over de kamers hier in SHIZ, maar geen punt, ik zorg voor Nessa. Dus geen zorgen, ik ben verder goed gezond. Maar, nogal wat gedoe, want ja, mijn huisgenote is..........
BLOND!
Elphaba
Ik loop naar beneden, als je binnenkomt gelijk aan de rechterkant, is een kamertje waar je briefen kan posten, ik geef mijn brief aan die gast die daar zit en loop weer naar mijn kamer. Als ik uit het kamertje kom, zie ik Galinda, die dus bijgekomen is, met een brief in haar hand. Wat heb ik een hekel aan dat mens! Ik heb echt nog nooit zo´n hekel aan iemand gehad op het eerste gezicht, eigenlijk gewoon nog nooit, maar ja, voor alles is een eerste keer, niet waar?
Reageer (3)
Bijzonder maar dan ook merkwaardig en niet te beschrijven tegelijk............
8 jaar geledenblond
blond!
9 jaar geledenLeuk!!
1 decennium geleden