Hoofdstuk 16
Ik wou het er al eerder opzetten, maar quizlet deed het vandaag weer niet... Ik schrijf altijd op word, dus dat is wel handig;p Ben een keer stukje kwijtgeraakt, wilde ik niet nog een keer (;
Maar ik heb een vraagje: Willen jullie een 16+ stukje? Want dan wil ik het wel proberen;p Ik kan het denk ik niet zo goed, maar zeg maar of jullie het willen of niet.
Xxx
Na het filmen gingen we weer zwemmen. We hadden allemaal de zwemkleding van het filmen nog aan dus ik legde alleen mijn spullen neer en liep toen weg, maar ik struikelde over mijn tas, waardoor ik bovenop Harry belande. ‘Ehh, sorry,’ zei ik, en begon te blozen. ‘Maakt niet uit,’ zei Harry glimlachend. Ik wou opstaan, maar ik kon mijn ogen niet van die van Harry afhouden. Ik verdronk in zijn ogen, die in dit licht zeegroen leken. Ik werd uit mijn trans gehaald door Lily die vanuit de zee heel hard riep of ik eraan kwam. We stonden op, wat ik een beetje onhandig deed, waardoor ik weer in Harry’s armen viel. Ik keek op, en zag dat er een glimlachje op zijn gezicht stond. Ik keek verlegen naar de grond. Eindelijk stond ik weer stabiel op mijn voeten, en samen liepen we naar de zee toe. Het was raar, deze keer deden de jongens niet heel vervelend in het water. Mijn ogen ontmoetten die van Harry heel vaak, en het gaf een goed gevoel, als ik in zijn ogen keek. Het voelde vertrouwd. Na een poos in het water te zijn geweest, gingen we weer terug.
Ik voelde het warme water op mijn lichaam vallen en was scream and shout aan het zingen. Dit had ik echt even nodig na een lange dag, vol met filmen en zwemmen. Ik draaide de kraan uit, en stapte de douche uit. Lily en Jitske lagen al in bed en ik ging ook zo slapen. Ik wikkelde een handdoek in mijn haren, en begon me aftedrogen. Ik deed mijn pyjama aan, en föhnde mijn haar. Ik liep de badkamer uit, en daar zag ik tot mijn verbazing Harry. ‘Wat doe jij hier?’ vroeg ik verbaasd. ‘Nou sorry.. Zal ik maar weer gaan?’ vroeg hij. Ik schudde mijn hoofd, ‘Nee! Dat hoeft niet, blijf maar zitten. Ik vroeg me alleen af wat jij hier doet, het is,’ ik keek snel op mijn mobiel en ging toen verder, ‘het is al half twaalf, en vandaag hadden we gezegd dat we niet te laat gingen slapen.’ Ik stak mijn tong uit. ‘Nou, jij komt ook pas net uit de douche. Je hebt er trouwens wel heel lang over gedaan,’ zei Harry zuchtend. ‘Hoelang ben jij hier dan al?’ vroeg ik, zijn opmerking negerend. ‘Lang genoeg om te weten dat je een fan van Will i am bent,’ zei Harry lachend. Fuck, had hij me horen zingen? Ik begon te blozen. Wow, ik bloosde wel vaak als ik bij Harry in de buurt was. ‘Maareh, wat kwam je hier nou doen?’ vroeg ik snel terwijl ik naast Harry ging zitten. ‘Oh, nou gewoon. Ik kon niet slapen, en toen dacht ik, laat ik eens langs Daisy gaan. ‘Aha, logisch,’ zei ik lachend. ‘Ja, best wel he. Jij bent gezellig, dus ja,’ zei Harry. Ik moest lachen, ‘Dank je. Wil je wat drinken trouwens?’ ‘Ja lekker. Cola graag,’ zei Harry. Ik schonk cola voor ons in, liep terug, en zette het op het tafeltje voor ons neer. We keken elkaar diep in de ogen aan. Het was grappig hoe Harry’s oogkleur veranderde, nu waren zijn ogen felgroen. Zo bleven we een poos onbewogen zitten, tot Harry opeens dichterbij kwam, en zijn lippen op de mijne drukte. Ik zoende gewillig terug, en onze lippen bewogen synchroon tegen elkaar aan. Harry haalde zijn lippen van die van mij af, en fluisterde, ´Ik hou van je Daisy. Dat wil ik al een poosje zeggen.´ Mijn hart maakte een sprongetje. Zei Harry nou dat hij van me hield? ‘Ik hou ook van jou Harry,’ zei ik. Het was eruit voor ik het doorhad, maar het was de waarheid. Ik hield van hem. Ik had hem al die tijd knap gevonden, maar dat ik echt van hem hield besefte ik pas tijdens die kus. Harry drukte zijn lippen weer op de mijne. Wow.
Reageer (4)
asdfghjkl, lief!
1 decennium geledenHetzelfde als kimsky x
1 decennium geledenJe schrijft amazing
1 decennium geledenx
Ik zou zeggen, geef die 16+ een kans
1 decennium geledenHet zou zeker passen in het verhaal...
Je schrijft zo geweldig dat het niet anders kan dan goed zijn
Good luck