Foto bij 032- Ella & Liam

Sorry dat ik zo lang niet postte. Dinsdag waren de examens gedaan dus dat moest gevierd worden. En gisteren was ik druk met (jawel je leest het goed) sporten. Fietsen, zwemmen, aerobic en een vriend stalken door naar zijn voetbaltraining te gaan... Vandaag was het rapport, jaja slechte dag dus. Ik wil me nu al excuseren voor de toekomst. Het is vakantie dus zal ik me veel vervelen. Dan kan ik aan mijn verhaal verder schrijven. Maar ... . Ik ga het gewoon vergeten. Dus als ik eens niet post dan ben ik het vergeten, sorry op voorhand.


Liam James Payne

'Strike!' roep ik en ik geef Ella een knuffel. We wouden allebei eens bowlen en aangezien we toch een vrije dag hebben. 'That's not fair! I can't bowl!' zegt ze met een pruillipje. Ik geef haar een zoen en ga zitten. 'Your turn.' 'Whatever...' ze neemt een bowlingbal en gooi in de goot. 'See, I can't bowl.' 'That could better. You didn't do your best. Wait, I'll help you', ik sta recht en ga achter haar staan. Niet dat het zo goed gaat, maar er staat nog maar 1 kegel recht. 'Thank you', zegt ze voor ze me zoent. Lang dit keer. 'Can we do something else? Please?' smeekt ze me. 'Okay, for you.' 'Thank you. You are the best.' 'I know', ze geeft me een por en wandelt de bowling uit.
We wandelen langs een speelpleintje en Ella trekt me mee naar de schommels. 'Ella, come on.' 'Liam, I want to have fun!' 'Here?' 'Yes!' 'Okay...' Ze neemt plaats op de schommel en wacht tot ik haar begin te duwen. 'You can do that on your own, I guess.' 'Please Liam? For me?' Ze kijkt me met puppy-oogjes aan. Ik geef haar nog een zoentje en begin haar te duwen. Als ze hoog genoeg schommelt, ga ik op de schommel ernaast zitten. In tegenstelling tot Ella, schommel ik zelf. 'Take my hand', roept ze me. Ze steekt haar hand uit en ik probeer hem te nemen. Als dat lukt, beginnen we allebei allerlei kanten uit te gaan. Ella begint luid te lachen en ik moet lachen van haar lach.

Ella Claire Vanberghe

Ik begin nog harder te lachen omdat Liam begint te lachen met mijn lach. Uiteindelijk wiebelen we beide nog een beetje maar voor de rest hangen de schommels stil. 'Look at the two little children', hoor ik Harry's stem achter mij. 'Harry!' roep ik en ik spring in zijn armen. 'Hi Ella! I missed you.' 'I missed you too, Harry.' Hij geeft me nog een stevige knuffel. 'Hi Ella', zegt Elouise die blijkbaar met Harry mee is. 'Oh Elouise, sorry I didn't see you. Hi', ik geef een zoen op haar wang en ze moet lachen. 'You were to busy with my boyfriend. I understand.' 'Congratulations with that.' 'Thank you. And seriously thank YOU! You introduiced me to Harry.' 'You're welcome. My Hazza is happy, that's all I want.' Terwijl ik dit zeg, wrijf ik door zijn krullen.

LIAM PAYNE AND HIS GIRLFRIEND ELLA HAD AN AMAZING DAY TOGETHER
Liam Payne from One Direction spend a day with his girlfriend Ella Vanberghe. His girlfriend, who's from Belgium, moved alone to England on her 18th. She wanted to be more with her boyfriend. But he is busy with One Direction. Ella, herself, has a job in a store not far away of her apartment. Today, they both had a free day. They were photographed while they were bowling and later on the day, after Liam wins the game, they went playing on a children playground. They had a lot of fun and when they were playing, Harry and an unknown girl joined them. Does Harry has a new girlfriend?

'There is an article about you in the magazines!' roept Molly als ik de winkel binnenkom. Ik lees het artikel en realiseer dat alles wat ik doe vanaf nu overal geweten wordt.

Reageer (4)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen