Foto bij 13.

Het is alweer zaterdag, de dag van mijn verjaardag. Justin heeft me nog helemaal niet gefeliciteerd terwijl het al avond is en er is helemaal niemand komen opdagen, daardoor voel ik me nogal kut. Ik heb de hele avond gejankt op m' n kamer omdat plotseling niemand het iets uitmaakt dat ik 17 ben, terwijl dat voor mij echt een grote stap is. Alleen m' n moeder, m' n broer en m'n vader (aan de telefoon) hebben me gefeliciteerd. Daarna zijn ze allebei gaan werken en ik lieg dat iedereen alleen wat later zouden komen. Als ze het huis verlaten, loop ik samen met onze hond, Bobby, naar buiten. Ik pak mijn telefoon terwijl ik Bobby aan het uitlaten ben. Ik tweet - Fuck iedereen, worst birthday - en zoals ik al verwacht had, niemand reageert erop. Ik snik even maar zet dan mijn verdriet om in woede. Ik schop tegen een paar steentjes en loop ongeveer een halfuurtje lang. Ik koop een ijsje voor mezelf en eet die op op de terugweg. Ik trek even mijn wenkbrauw op als ik zie dat de deur op een kiertje staat. 'Dit meen je toch niet..' zucht ik en loop snel naar binnen. Wow, er wordt ingebroken op mijn verjaardag. Ik loop de woonkamer in en druk op de lichtknop. Plotseling valt er allemaal confetti op me, is de hele grond bezaaid met kleurrijke ballonnen, is er overal eten en drank en is iedereen in de woonkamer. 'SUPRISE!' gillen ze allemaal tegelijk en ik staar ze met open mond aan. 'Oh my god.' lach ik en Justin komt naar me toe rennen. Ik sla mijn armen om zijn nek heen. 'Gefeliciteerd baby.' fluistert Justin in mijn oor en drukt een kus op m' n mond. Iedereen begint te fluiten en te klappen. Ik giechel even en zeg daarna heel zielig: 'Ik dacht dat iedereen m' n verjaardag was vergeten of gewoon niet wilden komen!' Iedereen lacht en dan beginnen ze me te feliciteren en legt iedereen hun cadeautjes in de hoek van de kamer, waardoor er een hele berg ontstaat. Ik grinnik en zie dat iedereen hun zwemkleren aan hebben getrokken. 'Kleed je maar om, dan regel ik muziek.' knipoogt Justin en hij laat me los. Ik ren naar boven en trek mijn lichtroze bikini aan met een strikje in het midden van mijn topje. Daarna trek ik nog een lichtblauw kort spijkerbroekje erboven aan. Ik doe mijn haren in een knot en ren de trap af. Ik zie al mensen in het zwembad en er staan allemaal nep palmbomen en op tafels kun je uit kokosnoten en ananassen drinken. 'Best day ever.' grinnik ik en kijk even om me heen. Ik ga op de rand van het zwembad zitten en beweeg met mijn voeten heen en weer in het water. Ik kijk naar de zon die ondergaat en glimlach. Plotseling voel ik een arm om mijn middel heen en het is Justin die naast me komt zitten. Ik sla mijn armen om zijn lichaam heen en leg mijn hoofd op zijn schouder. Samen kijken we naar de zonsondergang en als die helemaal onder is, gaan de feestelijke lichtjes aan die overal in de tuin hangen en op de grond liggen. Justin trekt me overeind, schreeuwt naar de DJ dat hij een rustige plaat moet draaien en geeft mij ondertussen een drankje. Ik sla 2 shots achterover en hij drinkt ook wat. Daarna lopen we naar het midden van de tuin waar de mensen staan te dansen en beginnen te schuifelen. Ik leg mijn hoofd op Justin's schouder terwijl hij een kusje op mijn voorhoofd drukt. 'En, hoe is je verjaardag tot nu toe?' vraagt hij. 'Geweldig, kan gewoon niet beter. Ik hou van je, thank you.' fluister ik glimlachend toe en dan laten we elkaar los als er alweer een harde plaat wordt gedraaid. Justin grijnst en geeft me nog een paar drankjes. Ik drink wat dingen en grinnik als Justin een boer laat. Ik voel me na de 6e shot enorm aangeschoten dus ik ga giechelend tegen Justin aan dansen, geloof me, hij vindt het totaal niet erg, aan zijn grijns te zien. Ik draai me om en sla mijn armen om zijn nek heen. Hij prikt in mijn buik en trekt me mee op een van de zitzakken. Ik ga op zijn schoot zitten en sla mijn benen om zijn buik heen. Ik laat mijn hoofd op zijn schouder rusten en hij begint kusjes in mijn nek te drukken. 'Justin, niet mijn zwakke plek.' giechel en kreun ik tegelijk. Ik duw hem een beetje van me af maar hij gaat door, dus laat ik het gewoon toe. Hij wrijft met zijn ene hand over mijn rug heen terwijl iemand me nog een alcoholistisch goedje geeft. Ik drink het in een keer op en voel meteen de misselijkheid opkomen. 'Justin, ik kom zo terug.' fluister ik en ga van zijn schoot af. Iedereen vraagt onderweg wat er met me is en ik zeg dat het wel gaat, terwijl ik helemaal groen ben. Logisch, ik heb nog nooit gedronken en opeens zuip ik alles in een avond op. Ik ren de trap op, laat me zakken op de grond van het toilet en begin over te geven. Na 10 minuten zucht ik opgelucht en drink een slokje water. Ik was mijn gezicht en doe mijn make up even goed. Als ik klaar ben, loop ik naar beneden, op zoek naar Justin. Mijn ogen kijken zoekend rond, maar ik kan hem nergens vinden. Ik loop naar Ryan toe en vraag waar hij is. 'Hij liep net met een meisje weg...' hij slaat meteen zijn hand voor zijn mond alsof hij iets heel ergs heeft gezegd. Hij knikt schuldig naar de tuin en ik loop erheen. Ik zie herken Justin aan zijn kapsel en kleding dus loop meteen naar de zitzakken toe. Mijn mond valt open als ik zie dat hij niet alleen is. Hij en een meisje zitten elkaar helemaal te zoenen en het meisje speelt met zijn haar. 'W-wat..' stotter ik en Justin laat het meisje meteen los. 'Baby..' fluistert hij en beseft, ondanks het feit dat hij een beetje dronken is, dat hij iets ergs heeft gedaan. Hij staat op en het meisje huppelt weg naar een andere jongen. Hij legt zijn hand op mijn heup en ik duw hem meteen weg. 'Laat me met rust!' gil ik en er valt opeens een stilte. Iedereen kijkt om en Justin pakt ruw mijn arm vast net als ik weg wil rennen. 'Je gaat nergens heen, zet me niet voor schut, hoer.' sist hij in mijn oor en boort met zijn nagels in mijn vel. Ik gil het uit van de pijn en de tranen schieten in mijn ogen. Ik trek me krachtig los waardoor mijn arm heftig begint te bloeden en ren naar binnen, naar de keuken. Ik wordt helemaal gek en zoek in alle keukenla's tot ik een mes heb gevonden. Iedereen draait zich om en iemand wilt me net stoppen, maar het is te laat Ik snijd in één keer mijn pols door, heel diep en ik zie het bloed eruit stromen alsof het water is dat uit een kraan stroomt. Ik zie dat Justin aan komt rennen en val op de moment op de grond. Ik zie alleen nog mijn bloederige pols, Justin en nog een paar vage gezichten. Alles wordt zwart en 'ALLISON, BLIJF BIJ ME!' is het laatste wat ik van Justin's wanhopige stem hoor en dan, dan valt alles weg..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen