Kiki vs Falkner
Kiki en Falkner staan allebei op het strijdveld.
"Go Pidgeot!" roept Falkner uit. "Pidg, pidgeot." zegt de vogel trots.
"We gaan ervoor Vulpix." zegt Kiki en ze gooit de pokeball omhoog. Vulpix komt eruit en staat stoer.
"Het gevecht tussen gym leider Falkner en Kiki uit New Bark town gaat nu beginnen." "Pidgeot, gebruik je Quick Attack." beveelt Falkner. "Ontwijk Vulpix en gebruik je Flamethrower." Het lukt Vulpix dat te doen en erna beveelt Falkner Pidgeot om Wing Attack te gebruiken. "Vulpix!" roept Kiki verschrikt uit. "Vul, vulpix." zegt het vosje sterk. "Vulpix, doe je Iron Tail." De Iron Tail raakt Pidgeot hard en even is Pidgeot verward. "Nu Vulpix, Quick Attack." beveelt Kiki. Pidgeot wordt hard geraakt en valt neer. "Pidgeot, gaat het?" vraagt Falkner. "Pidg." zegt de vogel en hij staat op. "Pidgeot, gebruik nu je Whirlwind." De aanval raakt Vulpix hard en even zijn Kiki, Chase en Matyl bang dat Vulpix is uitgeschakelt. Gelukkig staat Vulpix weer op en Kiki's horloge begint te piepen. Kiki kijkt erop en ziet dat Vulpix een level omhoog is gegaan en nu de aanval Dig kan.
"Goed zo Vulpix, gebruik je Dig." Vulpix doet dat en schakelt zo Pidgeot uit.
"Pidgeot is uitgeschakeld. Vulpix heeft gewonnen. De match gaat naar Kiki uit New Bark town." "Yes! Ik heb gewonnen!" roept Kiki blij uit. "Gefeliciteerd Kiki. Hier is de Zephyr Badge." zegt Falkner tegen haar. "Goed gedaan meid." zegt Matyl tegen Kiki. "Het is te danken aan Vulpix. Zonder haar was het niet gelukt." zegt Kiki en ze aait Vulpix onder haar kin. "Blijven jullie nog lang hier in Violet City?" vraagt Falkner. "We blijven nog een paar dagen. Tot de wedstrijd klaar is." antwoordt Matyl. "Nou, dan wens ik jullie daar veel succes mee." zegt Falkner als er een jongen binnenkomt. "Zo te zien is er weer een uitdager." "Dan gaan wij wel. Tot ziens." zegt Kiki tegen hem en de groep neemt afscheid van Falkner en gaan naar het Pokemon Center.
Reageer (1)
meeeer(A)
1 decennium geleden