Foto bij 30

Ik duwde snel op het 'bel' toetsje van mijn gsm en toen begon het middel op het doekje te werken en viel ik in slaap.
Even later werd ik wakker. Ik kreeg een slag in mijn gezicht. "Dom mens, je hebt je vriendje gebeld en nu zijn ze ons aan het zoeken." zei die vent. Ik wou hem terug slaan maar de meneer achter me hield mijn hand vast.
"We zullen haar handen beter vastbinden ze is nogal een hevige." zei de andere man. "Ja doe maar, en strak." antwoorde de andere. Ik gaf hem een boze blik. "Wat willen jullie van me?" vroeg ik. "Wij niets, maar onze opdrachtgever wel." zei hij. "Wie is dat dan?" vroeg ik. "Zul je straks zien." zei hij. Na een tijdje kwamen we aan in een verlaten fabriek.
Ze duwden me uit het busje en ik viel op de grond. "Wie we hier hebben." Hoorde ik een bekende stem zeggen. Hij plaatste zijn vinger onder mijn kin en tilde mijn hoofd omhoog. "Conor?!." riep ik boos.
"Hey schoonheid. Alles goed met Niall en jou. Ow sorry vergeten je bent nu met mij." zei hij. "Nee! Ik ben met Niall en hij komt me wel halen!" riep ik. "Geloof je het zelf?" vroeg hij. "Ja!" riep ik en schopte hem.
Hij viel op de grond en ik wou hem nog schoppen. Maar 2 mannen pakten me op en er kwam een derde bij voor mijn benen stevig vast te houden. "LAAT ME LOS!" riep ik zo luid ik kon.
De tranen stroomden over mijn wangen. Ik keek naar buiten en herkende de plek. "Hou haar stevig vast, we brengen haar naar het kamertje en dan mag ze eens met haar ex liefje bellen." zei Conor. Ik werd in de kamer geplaatst en ze bonden me vast aan een stoel. "We zullen facetimen, dan kan hij je nog bewonderen ook. Met die mooie schram op je gezicht." zei hij lachend en streelde mij.
Ze belden Niall met mijn gsm en hij accepteerde het onmiddelijk. Toen ik hem zag begon ik te wenen. "Niall ik ben in die fabriek het is Conor!" riep ik. "Ik kom je halen schat!" riep hij. Ik kreeg weer in slag in mijn gezicht. "Stop. Doe haar geen pijn." hoorde ik Niall nog roepen voor ze aflegde.
"Geweldig nu komt haar vriendje en kunnen wij hem afmaken terwijl je het kan bewonderen." zei een van de mannen tegen mij. Ze brachten me naar een andere kamer. Ik zat daar alleen met Conor. "Wat moet je hebben!" vroeg ik al roepende. "Jou." zei hij.
Hij nam mijn hoofd in zijn 2 handen en kuste me passioneel. Ik deed gewoon mee want ik wou niet weer slaag krijgen. "MENEER!" werd er buiten de kamer geroepen. "Ik ben bezig!" riep Conor terug.
Toen was het stil en kuste Conor me weer. Hij begon stilaan het knopje van mijn broek open te doen. "Kunt u even opendoen meneer het is dringend." hoorde ik na een tijdje. Conor deed open.

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen