Foto bij ||~004~||

Sky Payne. (sorry, laptop was afgepakt. -____- heb zo snel mogelijk geüpload.)

Ik sprint naar de voordeur en open hem met een snelle schijnbeweging. “Missed me?” zegt een jongen met een brede glimlach op zijn gezicht. “Liam?!” schreeuw ik blij en spring in zijn armen. Ik begin uit het niets te huilen van blijdschap. Ik heb hem al twee jaar niet meer gezien. Hij zet me rustig neer en inspecteert me. “Wat is er?” vraagt hij bezorgd. “Ik b-ben zo blij dat j-je er weer bent… Ik heb je z-zo gemist! Ik heb t-twee jaar zonder de b-beste broer van de w-wereld moeten overleven!” zeg ik. Hij geeft me weer een dikke knuffel en draagt me naar binnen. “I’m so sorry, Sky.” Hij doet de deur achter zich dicht. Ik knuffel hem stevig terwijl hij me vast heeft. Hij loopt de woonkamer in. Ik hoor mijn moeder enorm schrikken en ze vliegt Liam om de nek terwijl in hem nog stevig vast heb. “Mommy, let go! He’s my Lili!” zeg ik beschermend. Liam grinnikt. Niall kijkt verbaasd toe. Als Liam mij en mijn moeder los heeft gelaten loopt hij naar Niall. Niall steekt een hand uit. Liam kijkt naar de hand maar negeert hem en geeft hem een dikke knuffel. Hij laat hem weer los. “Liam.” zegt Liam met een glimlach. “Niall.” zegt Niall en grinnikt. “Hij houd van knuffelen.” zeg ik nog even voor alle duidelijkheid. “Sky, is that your boyfriend?” vraagt Liam en drukt mij daarbij gelijk met de neus op de feiten. Beide Niall en ik worden knalrood. “Ik neem dat als een ja.” zegt Liam en grinnikt schattig. “Hebben jullie al…” “LIAM!!” zeg ik en spring op zijn rug. Liam slaakt een kreetje en valt op de bank met mij op zijn rug. We barsten beide in lachen uit. “Dat kreetje was zo niet-mannelijk!” zeg ik en gier het uit. “Sorry hoor, Sweetcheeks!” zegt Liam plagend. Ik schrik en stop met lachen. “Oh. no. you. didn’t!” zeg ik vol ongeloof. “Oh. yes. I. did!” kaatst Liam terug. Ik ga bovenop hem zitten en geef hem de kieteldood. Hij giert het uit. “Nee! STOP!!” schreeuwt hij al lachend. Ik stop met kietelen en druk een lieve kus op zijn wang. “Ik heb dit zo gemist…” zeg ik dan. Liam gooit zijn armen om me heen en trekt me dicht tegen zich aan. “Ik ook…” zegt hij zacht. Ik hoor Niall zachtjes grinniken. Ik kijk hem aan en glimlach. “You are so cute.” zegt Niall. Ik laat Liam los en ga naast Niall zitten. Liam trekt een pruillipje. “Overstapper.” zegt Liam op een extreem zielig toontje. Ik zucht en klop op de plek naast me. Liam glimlacht en komt snel naast me zitten. Ik kijk naar Liam en daarna naar Niall en ik zie dat ze elkaar aankijken. Die twee zijn iets van plan. Ze wisselen wat blikken uit. Ik kijk wanhopig naar mijn moeder die een grijns op haar gezicht heeft. Bah, ik vertrouw dit niet… “KIETELDOOD!!!” schreeuwen Liam en Niall tegelijk en beginnen me te kietelen. Ik gil hoog en stribbel fel tegen. Ik gier het uit. “G-genade!!” schreeuw ik. Ze stoppen met kietelen. Uitgeput van het lachen zak ik onderuit op de bank. Liam houd zijn hand omhoog om Niall een high-five te geven. Niall slaat hard tegen Liam’s hand aan. Ik hoor Liam zachtjes jammeren en zie dat hij naar zijn hand kijkt. “He’s strong…” jammert hij. Ik schiet overeind en kijk Liam vol ongeloof aan. “Wacht… hij deed JOU pijn?” vraag ik aan Liam. “I-I didn’t m-mean to…” stottert Niall. Ik draai me om naar Niall en leg een hand op zijn biceps. “Span eens aan.” beveel ik hem. Niall knikt en spant zijn biceps aan. Ik schrik als ik voel hoe sterk hij eigenlijk is. Ik kijk Niall vol ongeloof aan. “You can totally kick those asses at school!” meen ik. Niall glimlacht voorzichtig, maar ik zie dat hij pijn heeft. Ik trek hem in een knuffel. Niall snikt zachtjes. Ik leg uit dat Niall gepest word op school. Liam gaat voor Niall zitten en kijkt hem recht in zijn ogen. “Jij bent zoveel beter dan dat stelletje tuig op school.” meent hij. Ik zie hoe Niall een glimlach op zijn gezicht krijgt. “Dankje, Liam.” zegt hij beleefd. Ik laat Niall los. “Lets go to school.” zeg ik. Ik zie Niall wit wegtrekken. “Geen zorgen, ze doen je niets zolang ik leef!” zeg ik op superman toon. “Ik ga wel mee voor back-up.” zegt Liam dan. Niemand is zo dom om het tegen Liam op te nemen. Ik juich en voordat ik het weet zijn we weer op school. Oh fijn, het is pauze… Shit.

Reageer (1)

  • limerence

    Ik haat die pestkoppen!! Ik sla ze wel voor je Nialler <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen