Foto bij ~Amy Green~

Hier is het laatste hoofdstukje voor 2 weken panda's want ik ben 2 weken op reis. Ik hoop dat jullie jullie abo houden?? Loviezzzz <33 En de foto's zal ik op Q zetten als jullie dat willen? <.333

Hij zat hier nu met zijn armen rond mijn middel geslagen. Verschillende vlinders vlogen door mijn buik. Toen werd de deur opengedaan door Louis. 'Aah het is goed?' Vroeg hij bang. We knikte allebei. Harry stond recht en stak zijn hand uit. Ik pakte die natuurlijk gretig aan. Toen we allebei terug in de living stonden was het stil het was een aangename stilte. 'Dus je gaat niet meer weg?' Vroeg Zayn stil. Ik keek hem raar aan. 'Jawel.' Zei ik. Iedereen keek me met grote ogen aan. 'Aja ik moet toch naar huis om te slapen.' Zei ik lachend. Nu ze het snapte schoot iedereen in de lach. Ik plofte neer naast Zayn en Harry. Ik geeuwde en legde mijn hoofd op Harry zijn schouder. 'Wat gaan we doen?' Vroeg ik. 'Weten we niet.' Zei Niall die weeral een stuk koek in zijn mond stak. 'Serieus hoeveel kan iemand eten.' Zei ik lachend. 'Wie zegt dat ik een mens ben.' Zei Niall mysterieus. 'Nee dat is waar je bent een alles etende alien.' Zei ik lachend. Hij keek me aan en schoot recht de koekjes vielen op de grond en kwam op mij afgelopen. Ik sprong recht en liep weg. Ik rende naar boven en deed de eerste beste deur open en liep naar binnen ik ging achter het bed liggen. Maar er kwam niet. Ook goed. Dan rust ik even. Ik deed even mijn ogen toe en ik voelde vingers over mijn buik gaan en ik maakte een spastische beweging. Mijn ogen schoten open en ik zag Harry boven mij hangen. Ik grinnikte. 'Stoop.' Zei ik lachend. Hij stopte en ging op bed zitten. 'Nou je hebt mijn kamer gepakt.' Zei hij lachend. Ik ging naast hem zitten. 'Kom Niall nog?' Vroeg ik. Hij knikte van nee. Ik grinnikte. 'Mooi.' Zei ik zuchtend terwijl ik achteruit viel op het bed. 'Ben je moe?' Vroeg hij. Ik knikte. 'Slaap dan even.' Zei hij. Ik deed één oog open en knikte. Ik legde me goed. Harry dekte me onder. 'Slaapwel Amy.' Zei hij. Ik deed mijn ogen toe. Hij zat nog altijd op bed. Wanneer ik bijna in dromenland was voelde ik dat iemand een kus op mijn kruin drukte. 'Amy Ik hou van je.' Hoorde ik vaag iemand mompelen. Ik kon er niet op reageren want ik werd al snel meegezogen naar mijn droomland..

Reageer (3)

  • LeMeLoves1D

    pfff, stommerik! gij gaat leuk naar italië en ik mag leuk creadag met alleen maar jongens in mijn groep :(
    have fun pandatje! xxx

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Ouuuhn! NU Snel verder! ;d MAAR GENIET VAN JE REIS EN TUURLIJK WIL IK DIE FOTO'S ZIEN! :D :D

    1 decennium geleden
  • Rinstarzz

    WAAAATT??? 2 weken geen nieuw hoofdstukje? aahgr ik ga dood T.T
    Ps: Have fun op reis ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen