Haiii Girlllsss en Boyyyssss.
Mn eerste hoofdstukje van deze story!
Hope You Like It <3
Dikke Kusssss,
Esther xx

Vanuit Esther:

"ROT OP JOH!!!" schreeuw ik en gooi de deur dicht.
Ik haat mn zus soms echt.
"Cindy, kom! Gaan we naar het park toe, laat ik je daar los" zeg ik tegen mn hond en geef haar een knuffel.
Ik doe haar aan de riem en loop eerst naar het park om vervolgens naar het bos te gaan.
Ik loop door zonder te kijken waar ik loop.
Opeens loop ik tegen iemand op, o nee, het is een boom.
Ik val op de grond en word een beetje duizelig.
"Gaat het?" hoor ik.
"Ja hoor!" antwoord ik bitch.
"Pff gelukkig!" antwoord de stem.
"Wat denk jij nou? Dat het opeens goed gaat? Cindy kom!" roep ik en loop weg.
De jongen houd me tegen maar ik wil weg lopen.
Ik ruk me los en ren weg.
"He! Owen! Wat is er?" hoor ik iemand roepen en bam, daar lig ik weer.
"Gaat het? Hallo? Ben je er nog?" hoor ik allemaal.
Ik doe mn ogen open en kijk in de mooiste ogen ooit!
Whoow, wat zijn die mooi!
"Uhm, ja, sorry, wat is er?" zeg ik terwijl ik recht overeind ga zitten.
"Je was er even niet meer. Is die mooie hond van jou?" zegt de jongen.
"Ja, ze heet Cindy" antwoord ik en ze komt er meteen weer aan rennen.
Ik geef haar een knuffel en de jongens aaien haar.
"Leuke hond joh! Daan, deze is nog leuker als Banjer!" zegt de ene jongen.
"OWEN!!!!!!" antwoord de andere jongen.
"Omg, zijn dit DE Daan en DE Owen?" denk ik.
"Jongens, wie zijn jullie dan?" zeg ik en ze kijken me aan met van die ogen, "WeetJeDatNietDan?"
Waar op ik terug kijk met zoon blik van: "Nou?VertelNou!"
"Haha oke! Wij zijn Daan en Owen van Mainstreet" zegt ze jongen die dus Daan heet.
"OMFG!!" zeg ik en val weer in het gras.
"Haha! Mainiac?" zegt Owen.
"Yep! Haha, dat is te zien." antwoord Daan.
"Jongens, ik ben Esther. En ja, i am a proud mainiac! Duuh wie niet?" zeg ik en ga staan terwijl ik: "CINDY!" roep.
Cindy komt aan rennen en ik doe haar weer aan de riem.
"O kut" mompel ik.
"Wat is er?" zeggen de jongens te gelijker tijd.
"De riem is stuk, nu moet ik terug naar huis" zeg ik zacht terwijl ik Cindy's halsband vast pak.
"Wacht, je mag de mijne wel lenen, nou die van Banjer zijn moeder, we hebben er 2, misschien kunnen we ze bijde uitlaten te gelijk? Vind Banjer ook wel leuk, hij komt nooit echt zo vaak bij andere honden omdat hij te lui is om einden te lopen. Maar als we met zn 2e lopen is hij niet meer lui, haha!" zegt Daan.
"Echt? O dankje! Ik moet toch nog een nieuwe kopen, dus dat doe ik morgen wel ofzo. Haha, Cindy is nog meer 2 jaar oud dus ze moet sommige dingen nog leren, maar Owen, ga je ook mee? Ik wou naar het bos gaan, maar ik weet niet of jullie dat ook willen?" antwoord ik en loop wat verder en ga wat zitten te dansen.
De jongens kijken aandachtig naar me en klappen als ik weer stil sta na een vlikvlak.
"Whoow! Je kan vet goed dansen en turnen!" zegt Owen.
"Dankje" zeg ik en bloos.
"Kom dan gaan we Banjer en de honden halen!" antwoord Daan en rent al naar zijn huis.
"Daan wil niet dat iedereen weet waar hij woont waar hij woont, want anders komen er Mainiac naar zijn huis toe en dat wil hij niet, maar jij mag dat wel weten hoor!" zegt Owen tegen mij en hij geeft me een kusje.
"Lets go!" zegt Daan.
"Ja, maar o! Mag mijn vriendin ook mee? Ze is ook een Mainiac dus ja ... Ze woont hier in mijn straat, 1 straat terug"
"Ja leuk! Kom, ga jij maar voor, jij weet waar ze woont. Hoe heet ze eigenlijk?" zegt Daan en laat Banjer los.
"He Banjer! Rosalina, maar dan moeten we snel zijn, we gaan straks nog shoppen, of hebben jullie zin om me te gaan?" zeg ik met een big smile op mn gezicht.
"ESTHER! WAT HEB JIJ NOU WEER .... OMFG!!!! DAT ZIJN DAAN EN OWEN!!" hoor ik, o dat is Rosa (Rosalina)

Graag reactie wat je er van vind? Oke? Xxx

Reageer (2)

  • estherhkx

    Ja, haha als je dat wilt, tuurlijk! Wel later in het verhaal, is dat goed? xx

    1 decennium geleden
  • Mainiacieex2

    Leuwk kom ik er ook nog in?? Hahah xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen