Chapter 4: Traveling.
‘bel even al je over bent, goed?’ zei Jake. We waren op het vliegveld en ik stond op het punt om naar de gate te vertrekken. Ik had mijn koffers afgeleverd en het enige wat ik nog bij me had was een schoudertas en natuurlijk Ty op mijn arm. Ik knikte. ‘zal ik doen’ zei ik en ik omhelsde hem voorzichtig, ervoor zorgen dat Ty niet werd gestoord. ‘en let goed op deze kerel’ grijnsde hij en hij drukte een kus op Ty’s hoofd ‘ik ga jullie missen’ ‘wij jou ook. En natuurlijk ook Aaron en Stanley. Doe ze de groetjes oké, ik vind het jammer dat ze niet mee konden’ zei ik en hij knikte. ‘zal ik doen’ zei hij. Ik zuchtte. ‘nou, dan ga ik maar’ zei ik. Hij knikte, drukte nog eens een kus op mijn voorhoofd en toen draaide ik me om, om vervolgens door de gate het vliegtuig in te stappen.
Moe van de lange reis zat ik in de taxi op weg naar het hotel. Ty had bijna de hele reis geslapen. Hij werd wakker toen we gingen landen, maar is daarna meteen weer in slaap gevallen. Zijn zachte ademhalen en het op en neer gaan van zijn borstje was het enige wat me ervan overtuigde dat het kleine ding nog leeft. ‘we zijn er jongedame’ zei de chauffeur vriendelijk ‘zal ik met u mee lopen naar binnen voor de koffers?’ ‘heel graag. Dank u wel’ zei ik opgelucht en ik stapte uit de auto. Ik stond recht voor een enorm hotel en ik vroeg me af hoe het mogelijk was dat hij zo goedkoop was. Toen ik naar binnen liep kwamen er meteen een paar jongens aan om de koffers van de chauffeur over te nemen. Ik drukte een briefje van twintig in zijn hand en zei gedag.
*zucht*. Tik tak tik tak. *zucht**draai**zucht*. Gefrustreerd sloeg ik de dekens van me af en stond op. De wekker gaf aan dat het al 7 uur in de ochtend was, maar ik had nog geen oog dicht gedaan. Normaal slaap ik zo. ‘éh… iiiih’ hoorde ik Ty brabbelen en ik lachte. Ik liep naar zijn uitklapwiegje toe en zag hem met zijn knuffeltje spelen, een hondje. Hij keek me aan met zijn lieve grijsgroene ogen en ik glimlachte. ‘laten we even wat gaan drinken’ zei ik en nadat ik snel een skinny jeans, een hempje en een vestje aan had getrokken met een stel ballerina’s en mijn haar en make-up had gedaan, tilde ik hem uit zijn wiegje.
Terwijl ik aan een tafeltje ging zitten kwam een jong meisje op me afgelopen. ‘wilt u wat te drinken?’ vroeg ze en ik knikte. ‘mag ik een warme chocomel, en kunt u misschien dit flesje opwarmen?’ vroeg ik. ‘natuurlijk’ zei ze vriendelijk en ze nam het flesje van me over. Ik stond weer op om langs het buffet te gaan en nam een bakje fruit me terug. Terwijl ik wat in mijn ontbijt prikte kwam het meisje weer terug. ‘alstublieft’ zei ze terwijl ze mijn drinken en Ty’s flesje op tafel zette. ‘bedankt’ glimlachte ik en ik begon Ty zijn ontbijt te geven. ‘sorry, is deze plek vrij?’ hoorde ik een jongensstem met een licht accent vragen. Ik keek op en zag een jongen met blond, duidelijk geverfd, haar en groene ogen staan. ‘ja’ zei ik. ‘zou je het erg vinden als ik hier plaats nam? Er is geen plek meer’ zei hij en ik knikte. ‘tuurlijk, ga zitten’ zei ik. Hij ging zitten en keek naar Ty. ‘van jou?’ vroeg hij. Ik knikte. ‘ja’ glimlachte ik. ‘hoe heet hij?’ vroeg hij nieuwsgierig waarna hij een hap van zijn broodje nam. ‘Ty’ zei ik. ‘Ty wie?’ vroeg hij en ik grijnsde. ‘Ty Pattinson’ lachte ik. ‘grappig, een vriend van mij heet ook Pattinson van de achternaam’ grinnikte hij. Ik glimlachte naar hem en keek weer terug naar Ty. Ik had eerlijk geen flauw idee waar ik vandaag moest beginnen met zoeken.
Reageer (1)
jippie!!
1 decennium geledensnel verder!!
ik neem een abo;)
X