Foto bij 031- Ella & Liam

Nog een stukje speciaal voor jullie!!! <3


Liam James Payne

Ik open mijn ogen en kijk liefdevol naar Ella. Ze ligt nog te slapen. Ik geef een kus op haar kruin en kruip nog wat dichter tegen haar aan. Vandaag is onze vrije dag. En over vier dagen is het mijn verrassing. Allez, mijn… Onze, van de lads en mij. Ik doe mijn ogen weer dicht en val na een tijdje in slaap. ‘Surprise!’ fluistert Ella in mijn oor, gevolgd door een reeks kusjes op mijn gezicht. Ik open voor de tweede keer deze morgen mijn ogen en zie een ontbijtje op het nachttafeltje staan. ‘Wow, did you do something wrong?’ ‘No, why?’ ‘Because you try to do your best for me.’ ‘I love you, that’s my crime.’ ‘Auwtch, watch out for the police, bad girl.’ Ze lacht en komt naast me zitten. Ik neem de plateau en zet hem op mijn schoot. ‘With a rose?’ Ik neem het rode roosje en steek het in Ella’s haar. Ze kijkt in mijn ogen en ik kijk in de hare. Zo blijven we even zitten. ‘Your coffee is going to be cold’, lacht ze en ze drukt nog een kusje op mijn lippen. Ik geniet van het ontbijtje en van Ella die naast me zit. ‘Plans for today?’ ‘No, and you?’ ‘No’, ze kijkt even twijfelend en dan gaat haar gsm af. Ik lach om haar beltoon en zing ‘Kiss You’ mee. ‘It’s Harry’, roept ze enthousiast vanuit de keuken. Ik ben zo blij met hun vriendschap. Ze heeft haar vrienden daar achtergelaten om hier te wonen. Voor mij. En met Harry heeft ze er een speciale vriendschap bij.

Ella Claire Vanberghe

- Harry!
• Hi Ella, how are you?
- I’m fine, thanks. And you?
• I’m really good.
- How was your date with Elouise?
• Good…
- Harry?
• What?
- I know you, Harry. I hear it in your voice.
• What do you hear?
- You are extremely happy, what happened last night?
• I just got dinner with Elouise.
- Harry? I’m going to call Elouise, but I’m wondered she haven’t called me yet.
• What do you think that happened?
- That you guys had an amazing time yesterday. And you want to see her again. Or that you ended up as a couple.
• Wow, you are a Harry-specialist.
- Am I right?
• Yes.
- O my god! Harry! You have a girlfriend?
• Yes..
- Congratulations!
• Thanks.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen