Foto bij 29

Niall werd wakker. "Wat doe je op twitter, probeer te slapen." zei hij. Ik draaide me en Niall zag de tranen in mijn ogen. "Ze haten me." zei ik en kroop dicht bij hem. "Ssshhhtt, we doen morgen een twitcam en leggen alles uit, ze zullen je niet meer haten prinsses." zei hij en wreef door men haar en kuste het.
Al gauw viel ik in slaap. Ik werd wakker en liep naar beneden. "Heyy." zei Zayn. Ik wreef in mijn ogen en zag dat alle jongens er al waren.
"Hoe laat is het?" vroeg ik. "Bijna 12 uur." zei Harry. "Ga je douchen dan kunnen we aan de twitcam beginnen." zei Liam. "Ok." zei ik en liep naar de badkamer. Na 20 min was ik terug.
"We kunnen beginnen." zei Liam. De boys tweette eerst nog op hun twitter dat ze een twitcam deden en we zagen de vieuwers op het scherm al rap oplopen tot 50.000 mensen. "Wauw." zei ik. "Nu kunnen we beginnnen." zei Liam met een glimlach.
"Hhhhiiiiiiii." riep Harry. "Hello Sara uit Duitsland." zei Liam. "Louiss I love your bum show it to us." zei Harry en schoot in slappe lach. "Dirty directioners." zei Liam. Louis ging naar de camera en toonde zijn poep.
In de reacties werd het wild iedereen was aan het flippen. "Duusss..." begon Niall. "Wat jullie zagen over Yardéna en Conor is niet waar. Ik en Yardéna zijn nog altijd samen en alles gaat heel goed." zei Niall verder en trok me in beeld. Ik glimlachte en las even de reacties.
*Ik wist wel dat ze jou niet zou bedriegen.*
*Jullie passen zo goed samen.*
*Ik hou van haar!* las ik.
Niall gaf me een zoen. "Zie je dat alles goed komt." fluisterde hij. "Willen jullie een challenge doen?" las Zayn. "Ja, natuurlijk. Geef maar suggesties." zei Harry.
Er kwam al veel reactie op tot er een uitsprong. "We doen de Chubby Bunny challenge" zei Harry. "Schat, neem jij de marshmellow's" zei Niall. Ik nam ze en gaf het aan de boys. 20 min later waren ze klaar. Niall was gewonnen.
Ze zongen nog even en trokken gekke bekken.
De twitcam was afgelopen. "Wat gaan we nog doen?" vroeg ik. "Party, Paul heeft gestuurd dat de fotoshoot is afgelast." zei Louis. "Ik ga nog even naar de winkel voor wat snacks." zei ik.
Het was al donker en ik liep naar buiten. Ik stak mijn oortjes in en luisterde naar wat muziek. De winkel was wat verderop dus ging ik tevoet. Na 5 min was ik er ik liep naar binnen en nam wat partysnack die je moet opwarmen in de oven. Wat gewone koekjes en ijsjes. Ik ging naar de kassa, betaalde en liep weer naar buiten.
Ik liep de parking op en ging op het voetpad lopen. Ik wou juist Niall bellen tot er een zwart busje naast me stopte. Het ruitje ging open.
"Kun je me zeggen waar Oxford street is?" vroeg de man. "Ja natuurlijk." zei ik.
Net toen ik het wou uitleggen ging de achterste schuifdeur open.
Er werd een doek voor mijn mond gehouden en ik werd in het busje gesleurd.

Reageer (4)

  • Countdownxxx

    Omg! Ik was in london met school, en toen was ik bij londom eye, en toen kwam r een enge man naar me toe en doe vroeg waar oxford street was. En toen had hij mijn portomonee gestolen.. Het was dus een zakkenrollen

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • AnkePayne

    Omg neeeee conor!

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    NoooooooooooOooooooooo :O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen