Hoofdstuk 12 (H)
Weer een nieuw hoofdstuk
Xx Raisa
Nils kijkt je met grote ogen aan."J-je kent haar?vraagt hij en je knikt."Nils wat heb jij opeens grote ogen"zegt Daan lachend."Oh ja Nils die is ergens van geschrokken"zeg ik en hij knikt. We lopen naar de woonkamer en ploffen neer op de bank. Gina en Rein zitten naast elkaar en Daan en jij ook. Nils zit een beetje alleen op een stoel voor zich uit testaren. Daan en jij kijken elkaar aan en opeens krijg je een idee. Snel pak je je mobiel en kijk je in whats app contacten.
Als je Raisa ziet staan,open je haar gesprekken. Snel stuur je haar een berichtje.Ik:Hey kom je hier zo naar toe?? Alsjeblieft xx
Je verstuurt het bericht en leg je je mobiel weg."Wat heb je gedaan?vraagt Daan fluisterend."Ik heb ff een vriendin uitgenodigd om hier tekomen"fluister je teug en hij knikt.Raisa:Ik kom er zo aan,mag ik trouwens blijven logeren?? Xx snel beantwoord ik haar bericht.Hey,Oke tot zo en ja hoor is goed als je blijft logeren. Ik wacht een tijdje en samen met de anderen kijken we tv. Opeens gaat de bel en ik loop naar de deur. Als ik de deur open,zie ik Raisa staan met een tas.
Reageer (4)
Sanne je krijgt wat met Owen maar wel dan wat later x
1 decennium geledensuper leuk! snel verder jij ;p als je nog een rol hebt, mag ik die dan? x
1 decennium geledensupperr lleeukkxx
1 decennium geledenHhahaha geeft niet hoor snel nog een stukje doen!!
1 decennium geleden