Foto bij Mainstreet [Part 5]

Part 5: thuis en dan belt de gekke Fan weer LYNN (6)

Als ze met z'n alle van het park af lopen, gaan ze met de auto naar het treinstation en pakken daar de trein naar het huis van Daan.
Als ze eenmaal zijn aangekomen staat de moeder van Daan ze al op te wachten.
Nina zegt tegen Nils:'dat was een leuke vakantie he XD'. Nils antwoord daar op terug:'Ja zeker dit was de leukste vakantie ever, na ja op die gekke fan na dan.
Dan gaat de telefoon:'Hallo met Mvr Zwierink'
aan de andere kant van de lijn: 'Hallo is Daan ook in de buurt'?
De moeder van Daan geeft hem de telefoon en Daan antwoord: 'Hallo met Daan Zwierink?'
'Ja hallo met Lynn ik wil wat zeggen: IK KOM JULLIE HALEN!!!'
En toen werd de verbinding verbroken.
Owen vraagt: 'Wie was dat?'
Dat dat was Lynn, Iedereen kreeg rillingen bij de gedachte dat Lynn nog steeds rond loopt.
Nils gaat naar boven en Nina volgt hem, Ze zoenen elkaar een poosje en na een tijdje gaan ze verder.
Chinouk komt binnen ze wilt vragen wat ze willen eten bij hun patat.
Nina antwoord al lachend: 'Doe maar een frikandel. Nils: 'doe mij maar een ....
Wat denken jullie dat Nils besteld??

Reageer (1)

  • xxxKatexxx

    snel veder en ik heb echt geen idee

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen