Foto bij 02.

''Weer een saaie schooldag overleefd! Dit moet gevierd worden!'' roep ik, en samen met Clare fiets ik naar mijn huis. Zoals bijna elke dag gaat Clare met mij mee naar huis, om huiswerk te maken en daarna op het internet rond te kijken. ''Oh! ik moet je echt nog het nieuwe filmpje laten zien van de Janoskians in Hollywood! Die is echt super geniaal!'' zeg ik enthousiast, en Clare zucht overdreven. ''Megan, je weet dat ik geen fan van ze ben, je moet al blij zijn dat ik de naam kan onthouden!'' zegt ze, en ik grinnik. ''Je kent anders wel hun liedje, en je moest lachen bij hun filmpje.'' zeg ik. Clare rolt met haar ogen. ''Dat liedje ken ik omdat jij die elke dag drie duizend keer luistert, en ik moest lachen omdat die ene gast moest huilen omdat hij peperspray in zijn oog kreeg.'' zegt ze droog, en ik begin keihard te lachen. ''Ik vond het heel zielig voor Beau, het lijkt me zo pijnlijk!'' zeg ik vol medelijden. Clare kijkt me onbegrijpelijk aan. ''Ja, maar wie laat er dan ook peperspray in zijn ogen spuiten!'' roept ze. Ik kijk haar vragend aan. ''Heb je wel geluisterd? Beau natuurlijk!'' zeg ik, en Clare begint te zuchten. ''Hoe kan je nou zo erg fangirlen over vijf gasten die gênante filmpjes van zichzelf plaatsen?'' vraagt ze, en weer begin ik te lachen. ''Moet jij nodig zeggen, One Direction doet precies hetzelfde!'' zeg ik grijnzend, en Clare haalt haar schouders op. ''Dat is toch anders, hun zijn een boyband, en posten af en toe wat gekkigheid, de Janeskions doen rare dingen. En ik dacht dat jij helemaal een super gestoorde directioner was?'' vraagt ze. ''Het is de Janoskians! Niet de Janeskions! En ja, dat was ik ook. Nee, ben ik ook. Alleen sinds ik de Janoskians ken wel wat minder inderdaad, maar de Janoskians zijn gewoon zo leuk!'' antwoord ik. Clare lacht spottend. ''Je kent ze geeneens! En je bedoelt zeker Luke is zo leuk?'' zegt ze plagend, en ik voel dat ik rood word. Clare weet dat ik een crush heb op Luke, en nu zit ze me er constant mee te pesten. ''Zegt de gene die Liam dag en nacht stalkt op twitter, en dat terwijl hij een vriendin heeft!'' kaats ik terug, en Clare lacht. ''Oke, je hebt gelijk.'' geeft ze toe. Ik steek verwaand mijn neus in de lucht.''Weet ik toch.'' zeg ik lachend.

Bij mij thuis aangekomen gooien we onze spullen neer en lopen we naar de woonkamer. ''Cola?'' vraag ik, en Clare knikt. Ik pak twee glazen, en vul ze met cola. Ik pak ook nog een pak chocolade koekjes, en neem het mee naar mijn kamer. Daar ploffen we op mijn bed, en ik pak mijn laptop erbij. Ik zoek het filmpje Dare or Dare op, en speel hem af. Clare en ik liggen helemaal in een deuk als we Daniel in zijn onderbroek door het winkel centrum zien lopen, en ik plas haast in mijn broek toen Beau een pak melk over zijn hoofd gooide. ''Zie je wel! Je lacht! Je vind ze wel leuk!'' gil ik enthousiast als Clare ook telkens moet lachen. Clare grinnikt. ''Oke, ze zijn niet vreselijk, maar best wel grappig. Maar ik ben geen fan!'' zegt ze. Ik knik tevreden, ik wist het! ''En? wie vind je het leukst?'' vraag ik nieuwsgierig. Clare denkt even na. ''Ik vind die Beau wel een lekkerding, maar Daniel is wel heel grappig.'' zegt ze. ''Ik vind Beau wel wat voor jou, jullie zouden echt bij elkaar passen!'' zeg ik. Clare haalt haar schouders op. ''Nou en, ik wacht tot Liam weer vrij is.'' zegt ze lachend. We bekijken nog een paar andere grappige filmpjes, en dan moet Clare alweer naar huis. ''Ik zie je morgen weer!'' zegt ze terwijl ze op haar fiets stap. Ik zeg haar gedag en loop weer naar mijn kamer. Zuchtend pak ik mijn boek Nederlands, waar ik morgen een toets van heb. Na een tijdje hoor ik voetstappen op de trap, en mijn moeder loopt de kamer binnen, haar gezicht straalt. ''Goed nieuws!'' roept ze blij.

Reageer (2)

  • Carlileswreck

    OMG JUPP ABO!
    DAMN GOOD!
    abooooo
    xx

    1 decennium geleden
  • Ashton5SOS

    I LOVE THIIIIIISSSS!!! (H)
    Ik ben ook een enorme fan, dus jaa.. xD
    Alsjeblieft ik kan niet wachten op het volgende stukje!! (H)
    Greetz! (H) (lol)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen