Foto bij 12.

Ik druk op de bel van mijn huis en mijn broer opent de deur. Hij kijkt Justin scheef aan en vraagt 'Wie is dat?' Ik loop langs hem heen naar binnen samen met Justin. 'Dave, dit is Justin, mijn vriendje. Justin dit is Dave, mijn broer.' glimlach ik en bijt even op mijn lip. Ik pak Justin's jas aan en hang die aan de kapstok. Ze geven elkaar een hand en daarna lopen ze de woonkamer in. Ik pak Justin's hand vast en loop mee. Mijn moeder zit aan de eettafel briefen te lezen en kijkt pas op als ik kuch. Ze staat op en loopt naar ons toe. 'Hey meis, wie heb je bij je?' Ze drukt een kus op mijn kruin en kijkt naar Justin. 'Mam, dit is Justin, mijn vriendje..' Ik bijt weer op mijn lip en ga dan verder 'Justin, dit is mijn moeder.' Ze geven elkaar een hand en dan valt er een irritante stilte. 'Ik leid hem wel even het huis rond, roep je ons als het eten klaar is?' vraag ik en mijn moeder knikt. Ik laat Justin's hand los, loop de woonkamer uit en sluit de deur achter me. Ik huppel de trap op en Justin slaat expres op mijn kont. Ik slaak een gil en grinnik. Ik ren nog sneller de trap op en struikel bij de laatste trede. Ik grinnik terwijl Justin expres over me heen buigt en me kietelt. Ik gil dat hij op moet houden, wat hij niet doet. 'Kusje?' vraagt hij en glimlacht schattig. 'Ja, kom maar.' Hij buigt naar voren en ik druk mijn lippen even op de zijne. Ik ga door zijn haar terwijl ik mezelf aan zijn shirt omhoog trek en al zoenend op de trede ga zitten. Ik hoor gekuch vanachter Justin en laat hem meteen los. Justin draait zich om door mijn geschokte beweging en daar staat m'n broer. 'Niet op de trap graag.' gromt hij en loopt langs ons zijn kamer in. Ik zucht en Justin trekt me overeind. Ik laat hem de badkamer, mijn broers kamer - die we niet betreden omdat m' n broer ons waarschijnlijk meteen eruit stuurt -, de kamer van mijn moeder - mijn ouders zijn al sinds ik 3 ben gescheiden -, de logeer kamer en dan lopen we uiteindelijk mijn kamer in. Justin kijkt rond en gaat op mijn bed zitten. Hij pakt een fotolijstje van mijn nachtkastje en glimlacht. 'Is dit je vader?' vraagt hij lief. Ik knik en glimlach terug. 'Hey, hey. Wat is dat?' vraagt hij en wijst naar de posters van allemaal beroemde jongens die op mijn muur hangen. 'Dat zijn mijn vriendjes, jaloers?' grijns ik. Ik loop ernaar toe en ga druk een kusje op een van de posters. Justin maakt een nep huil geluidje en gaat op mijn bed liggen. Ik grinnik en ren naar hem toe. Ik ga op zijn buik zitten en haal zijn handen voor zijn gezicht weg. 'Grapje, jij bent mijn enige vriendje.' Ik druk een kusje op zijn neus speel met zijn haar. 'Weet ik.' lacht Justin en prikt in mijn buik. Er valt even een stilte en we staren elkaar even verliefd aan waardoor ik even giechel. 'Oh ja, Justin, ik ben binnenkort jarig, ik word 17, maar dat wist je natuurlijk al. Ik wil dus bij mij thuis een feest geven, iets groots. Iedereen wordt uitgenodigd en omdat wij buiten een grote tuin en zwembad hebben, dacht ik eraan om als thema Hawaii te doen, maar natuurlijk heb ik wel hulp nodig. Dus wil jij me helpen?' vraag ik en kijk hem aan. 'Natuurlijk liefje, awesome.' grijnst hij en gaat rechtop. 'Hm, ik heb wel zin om de hele tijd met jou te dansen, in je bikini, can't wait baby.' grijnst hij en ik word rood. 'Viezerik.' lach ik. Net als Justin wat wilt zeggen, hoor ik mijn moeder van beneden roepen. 'Allis, Justin, Dave, eten!' Ik grinnik en sta dan op. Samen lopen we naar beneden en schuiven aan de tafel. 'Het ruikt heerlijk, mevrouw Williams.' glimlacht Justin waarna mijn moeder terug glimlacht. 'Dankjewel lieverd.' Ik zucht opgelucht, het klinkt alsof mijn moeder hem al heeft geaccepteerd, thank god. Dave en mijn moeder schuiven beiden aan en we beginnen aan onze spaghetti. 'Het is echt lekker mam.' grinnik ik met volle mond en drink wat water. Ik vertel over mijn feest waar mijn moeder al vanaf wist, maar mijn broer nog niet. Ik vertel over het Hawaii thema en over dat Justin mee wilt helpen. Uiteindelijk zijn we het er allemaal mee eens, deze zaterdag ben ik jarig, dus zaterdagavond is het feest van 7 uur in de avond tot 2 uur 's nachts.Uiteindelijk staan we op, ruimen af en dan geeft Justin mijn moeder een knuffel en mijn broer een hand. Ik loop mee naar buiten en hij stapt in zijn auto. Hij doet het raam open en ik leun op mijn ellebogen in de opening. 'Zie ik je morgen weer baby?' vraagt hij en doet zijn zonnebril op. 'Als ik niet ziek word, yep.' Ik buig me naar voren en druk een kus op zijn mond. Ik laat hem los maar meteen trekt hij me terug om me nog een paar kusjes te geven. 'Genoeg Justin, we zien elkaar toch weer, en whatsapp bestaat ook nog schatje.' giechel ik en laat zijn perfecte lippen los. Hij grijnst waardoor ik moet lachen. 'Hey macho, see u tomorrow.' lach ik en hij doet zijn raam dicht tot de helft. 'Bye sexy.' zegt hij en ik stuur hem een luchtkusje. Hij gast er meteen vandoor, toetert een paar keer en rijdt dan de straat uit. Ik grinnik en loop dan uiteindelijk naar binnen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen