Foto bij Violet Gym

Hoi, dit hoofdstuk heeft het eerste gym gevecht van dit verhaal. Het is eindelijk gelukt om het plaatje van Matyl op quizlet te zetten. Veel plezier met lezen nog allemaal.

Kiki, Matyl en Chase lopen door Violet City. "De wedstrijd is overmorgen, doe je mee Kiki of niet?" vraagt Matyl aan haar. "Ik weet echt niet wat ik leuker vind." "Kom anders kijken naar mijn gym gevecht, dan weet je of dat leuk vind of niet." zegt Chase tegen Kiki. "Zullen we er dan nu heen gaan?" Kiki,Matyl en Chase lopen dan naar de Violet gym. "Hallo, is er iemand!" roept Chase. "Hallo, komen jullie voor een gym gevecht?" vraagt een man met blauw haar. "Ik kom daarvoor. Ben jij misschien de gym leider?" vraagt Chase aan hem. "Dat klopt. Mijn naam is Falkner. Zullen we twee tegen twee doen?" vraagt hij. "Tuurlijk." antwoordt Chase. "Kom maar mee." zegt Falkner tegen Chase en hij volgt hem samen met Kiki en Matyl. Even later staan ze in een stadium en Kiki en Matyl gaan op de tribune zitten. "Go Dodrio!" roept Falkner en de vogel pokemon komt uit zijn pokeball. "Kom op Cyndaquil!" roept Chase uit. "De match tussen gym leider Falkner en Chase uit Violet City gaat nu beginnen." zegt de scheidsrechter. "Dodrio, gebruik je Tri Attack." beveelt Falkner. "Ontwijk het Cyndaquil en gebruik je Flame Wheel." zegt Chase dan. Cyndaquil ontwijkt de Tri Attack en raakt Dodrio dan met haar Flame Wheel. "Dodrio, Fury Attack." "Cyndaquil, Double Team." Dodrio raakt alle Cyndaquil en raakt haar hard. "Cyndaquil, Swift!" De Swift raakt Dodrio hard en Dodrio valt neer. "Dodrio kan niet meer vechten. De eerste ronde gaat naar Chase." kondigt de scheidsrechter aan. "Kom eruit, Hoothoot." beveelt Falkner dan. "Kom terug Cyndaquil." zegt Chase dan en aait de pokebal. "Goed gedaan meisje." Dan gooit Chase een andere pokebal en een Riolu komt eruit. "Hoothoot, gebruik je Fly." "Riolu, verdedig je met Quick Attack." Riolu ontwijkt Hoothoot. "Hoothoot, Tackle." "Riolu, Copycat." Riolu en Hoothoot raken elkaar met Tackle. "Riolu, gebruik je Focus Punch." Riolu slaat daarmee Hoothoot neer en de scheidsrechter zegt: "Hoothoot kan niet meer vechten. Chase heeft de wedstrijd gewonnen." "Yes!" roept Chase uit en Kiki en Matyl rennen naar hem toe. "Goed gedaan!" zegt Kiki vrolijk tegen hem en ze geeft hem een high five. "Het was een goed gevecht. Hier is de Zephyr Badge." zegt Falkner tegen Chase. "Kan ik ook een gevecht doen?" vraagt Kiki aan hem. "Natuurlijk, maar ik heb nog maar een pokemon over. Is dat goed?" "Super." zegt Kiki tegen hem en ze gaan staan op het strijdveld.

Reageer (1)

  • endoflove

    super leuk hoofdstuk, ik heb btw wel een tip voor je, wanneer een personage iets zegt doe dan enter
    dus dan staat het onder elkaar(zoals ik mijn stories), dat ik vaak wat pretiger te lezen;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen