Bobbie Bibber Been
Bobbie Bibber Been was geboren ergens in 2000 nog wat denk 2007 maar zeker ben ik niet maar goed. Bobbie Bibber been was maar geboren met 1 been en om er nog iets aan toe te voegen trilde dat been ook nog altijd. Het enige moment wanneer het niet trilde was als ie dood was maar goed dat weet ie niet en dat komt ie ook nooit te weten. Maar goed al vanaf jongs af aan wauw hij prof voetballer worden hij probeerde steeds weer mee te doen maar ja met 1 been dat ook nog trilt? Over spasme gesproken hey. Maar goed toen hij 14 werd ging hij naar de doctor in de hoop dat die er iets aan kon doen die kon er helaas niks aan doen maar zei de doctor toen ik kan je wel een 2de been geven. Bobbie keek de doctor vol verbazing aan en was stom geslaagd ook van de prijs van zon stuk hout dat ze op zijn middel wouden tapen maar goed. Goed Bobbie krijgt een kunst been laten we even door spoelen heb geen nocht in vieze praatjes nu even kijken hoor. Ah hier na de operatie. Na de operatie werd Bobbie half stoned wakker van de verdoving in een ziekenhuis bed met de doctor naast hem met een blauw oog doordat hij van Bobbie’s bibber been een klap kreeg tijdens de operatie. Maar goed weer even verder spoelen 3 weken later Bobbie kan zijn nieuwe been net gebruiken en hij begon meteen met voetballen maar ja toen kwam hij erachter dat hij rechts benig was en dat was nauw net het trillende been. En zo werd Bobbie amateur putje schepper met zijn kunstbeen.
Er zijn nog geen reacties.