'D-Draco, K-korzel?!' De jongens konden hun lach niet meer in houden. 'Ja dat ding hebben we van Potter gejat' Ik keek ze verbaasd aan.

'Ofja, geleend zonder te vragen' mompelde Draco erachteraan. 'Maar wat gaan jullie ermee doen?!' vroeg ik. 'Gewoon een geintje uithalen met potter.' Ik keek ze even vragend aan en liep daarna terug naar de leerlingenkamer.

Pov Harry.

Ik zocht mijn hutkoffer door. Waar kon mijn mantel nou zijn. Ik liep de trap af en vroeg aan ron of hij hem had maar hij had hem ook niet. De laatste keer had ik hem in mijn hutkoffer gestopt. Ik liep de leerlingenkamer uit met ron opzoek naar waar mijn mantel kon zijn. We hadden geen idee waar we heen zouden moeten gaan, want de enige denkbare plek was mijn hutkoffer. Toen we de wenteltrap af liepen werd opeens mijn bril van mijn gezicht af getrokken. 'Foppe!' Zei ron. We dachten dat Foppe weer eens een grap met ons uithaalde maar dat bleek wel anders toen we twee jongens hoorde gniffelen. Draco Korzel en Kwast kwamen onder MIJN mantel vandaan.

Reageer (8)

  • Scharry

    Lollll
    (K)

    1 decennium geleden
  • Alura

    Woeja(yeah)

    1 decennium geleden
  • Duchesse

    whaa kei goed!! :)
    snel verdr!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen