Part 3 : Gekke fan, en ontvoering Rein en Romy.... heeft het iets met elkaar te maken of is het een grap?

Ze zijn weer in de huisjes, en dan gaat de deurbel.
Daan doet open en ziet een meisje staan, ze zegt: hooi ik ben Lynn en ik ben jullie grootste fan!!!!!!!
zonder dat Daan er ook maar iets van kan zeggen stormt Lynn het huisje binnen.
Romy en Rein waren net aan het zoenen als Lynn op Rein's schoot springt.
Romy neemt Rein mee naar haar slaapkamer.
Na een tijdje gaat Chinouk kijken wat ze aan het doen zijn.
Ze doet de deur open en hoort gekreun.
dan ziet ze iets bewegen onder de dekens, Chinouk kan haar lach niet inhouden.
Als Romy en Rein weer in de woonkamer komen vraagt Owen: Was het lekker?
Waarom op Romy antwoordde:'ja hoor het was heerlijk moet je ook eens proberen'.
Die avond als iedereen heeft gegeten en naar zijn kamer is schrijft Romy in haar dagboek":
Lief dagboek, vandaag gebeurde er iets wat ik helemaal niet had verwacht,
Ik en Rein zaten wat te zoenen op het bed en toen gebeurde het , voor ik het wist was het al weer over.
Het was een leuke dag,
Morgen gaan we met z'n alle bbqen.
Ze legt haar dagboek weg en gaat slapen.
Maar die nacht is lynn op pad, ze vind dat zij Rein verdient en niet Romy en na wat er
eerder op die dag is gebeurd is ze helemaal zeker van haar plan, ze moet Romy laten verdwijnen
uit Rein's leven.
Ze tilt Romy op en Ze neemt haar mee naar een afgelegen stukje van de camping
Ze sluit Romy op en gaat dan weer terug naar het huisje,
Als Rein de volgende morgen voor hun deur staat en vraagt waar Romy is zegt Lynn dat Romy naar huis is gegaan met heimwee.
Rein die gelooft er niets van en Belt Romy op, Maar Romy neemt niet op en Rein zegt dat hij gaat zoeken op het terrein.
Als Rein dicht bij het huisje komt waar Romy zit op gesloten, komt Lynn aan rennen en duwt ook Rein in het huisje.
Romy word wakker en ziet Rein zitten op een stoel.
Ze geeft hem een kus.
eerst zoenen ze rustig maar ze zoenen steeds meer en steeds harder.
Rein doet zijn t-shirt uit en Trekt ook Romy haar shirt uit.
Dan is Romy aan de beurt ze trekt haar korte broek uit en trekt daarna ook Rein's broek uit,
Dan lopen ze al zoennend naar een kamer.
Rein omarmt haar, en dan duiken ze alle bij onder de dekens.
opdat moment komt Lynn binnen gelopen en hoort gekreun en gehijg.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen