Foto bij Ch. 14 Zon

Tylor @ Pic

Laws Of Slytherin - DM
Mensen maak die story, ze kan prachtig schrijven maar niemand volgt deze Story. Geloof me ik vind haar een van de beste schrijfsters van Quizlet, en het gaat over Zweinstein. Dus maken! Anders duurt het lang voor dat ik verder ga!!

BLUE POV

Tylor en Derek zitten allebei voor mij in de les. We hebben waarzeggerij. Om eerlijk te zijn vinden Tylor en Derek dit echt leuk! Want zo kunnen ze de meest wrede dingen bedenken, en echt geloof me ze kunnen wreed zijn. En nee ik ga geen voorbeelden geven, het is gewoon te erg. ‘En wat hebben we hier?’ ineens staat de leerkracht tussen mij en Ginny. Ja Ginny ik heb les met haar, en ja ze heeft ook waarzeggerij. Mevrouw Zwamdrift heeft mijn kopje vast en kijkt er in. ‘En Ginny wat zie je er in?’ ‘Wel euh een zon en een hartje’ ik hoor Tylor en Derek voor me gniffelen. Precies twee meisjes. ‘En dat betekend?’ ik kijk Ginny aan. ‘Wel dat je liefde gaat kennen en dat je daarom heel erg blij mee gaat zijn’ ‘Is dat dan niet normaal?’ ‘Ik denk het’ Ginny en ik grinniken.

‘Dat jullie dat vak leuk vinden’ ik draai met mijn ogen en ga samen met Tylor, Derek en Ginny richting de Grote zaal. Jep het is middag. ‘En wie zou je liefde zijn?’ Ginny heeft zich omgedraaid aan haar tafel en is met mij aan het praten. Tylor en Derek zijn zich aan het vol proppen. ‘Oeh, Blue in love?’ Ron zit naast Ginny en heeft zich ook omgedraaid. ‘Ja, maar ik weet niet op wie’ ‘Dat is een probleem’ ‘Ja dat vond ik ook’ ik knik. Ron draait zich terug om. ‘Oke en waarom moeit mijn broertje zich hier mee?’ ‘Omdat hij een van mijn vrienden is’ ‘Ja oke, daar heb je een punt’ ze draait zich terug om en als ik me om draai zie ik dat ze Ron nog juist een klap tegen zijn hoofd geeft. ‘Hoe kunnen jullie in godsnaam zoveel eten naar binnen werken?’ ik kijk Tylor en Derek hoofdschuddend aan. ‘Wat?’ ‘Mond toe als je eet, stoute Derek’ Tylor schiet in de lach. ‘En Tylor je mag ook niet lachen met eten in je mond dan valt dat daar allemaal uit’ ‘Dat merk ik’ Derek veegt iets van zijn pull af. Ik grinnik. ‘Sorry’ Tylor eet onder tussen rustig verder.

Ik lig voor het meer in de zon. Zalig! Ik hoor voetstappeen en daarna lijkt het alsof er iemand naast me in het gras komt liggen.
‘En lig je hier al lang?’ ik knik. ‘Ja’ ‘Ah’ ik hoor hem diep zuchten. ‘Ron, je moet niks wegblazen hoor’ hij grinnikt. ‘Wat? Ik meen het wel he’ ‘Gek kind’ ik voel dat hij een arm rond mijn middel legt. Of nou ja hij is achter mij gaan zitten en trekt me recht zodat ik tussen zijn benen zit en zijn arm rond mijn middel ligt. ‘En nog zin in de rest van de dag?’ ‘Meen je dat nu?’ ‘Ja’ ‘Ron, heb je het nu nog altijd niet door dat lessen niet zo interessant zijn. Oke onze school is leuker dan die van dreuzels maar toch’ ik draai met mijn ogen. ‘Je nagels zijn geel’ ‘Geel staat voor blijdschap’ ‘Oh dus ik maak je blij’ hij port me in mijn zij. En weeral veranderen mijn nagels in rood.

Tylor @ Pic

Reageer (7)

  • Branwen

    Ach, wat schattig ^^ En Ron die merkt een keer iets op X'D Ooit wordt hij nog slim :Y) Mwaha X'D

    Snel verder <33

    xx.

    1 decennium geleden
  • Dreamcatcher

    Mooi mooi mooi.
    Ik eis dat je verder gaat (net zoals jij een reactie hebt geeist x')).
    You know, mss moet jij net zoals lies ook een een boek schrijven!

    BTW, een beetje reclame voor mijn nieuwste story zou ook aardig zijn *kuch*
    - dit was een grapje. echt waar. nee toch niet. Jawel toch wel.... -

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen