Foto bij 28

Liam trok mijn gsm uit mijn handen. *Lieve schat, dit was nog maar het begin. Ik stop maar als jij de mijne bent* Las Liam luidop. "Nu gaat hij erover!" riep Liam.
En ging naar buiten. "Liam nee! Niet doen!" riep ik en hield hem tegen. "Déna hij kan dit niet doen. Hij probeert jou en Niall uit elkaar te halen." zei Liam. "Ik weet het, maar hij kan me niks meer doen. Ik heb jullie." zei ik en knuffelde hem en hoopte dat hij niet naar Conor zou gaan.
"Ok." zei Liam en knuffelde mij terug en wreef op mijn rug. "De volgende keer dat hij stuurt, krijgt hij met mij te maken." zei Liam en wees naar zijn spieren.
Daar komt Conor niet levend uit dacht ik. Ik knikte en we gingen weer naar binnen. "Ik heb gebeld naar Paul, hij gaat ervoor zorgen dat de foto's van jou en Conor verdwijnen van het internet. Hij zegt dat je nu gewoon uit zijn buurt moet blijven." zei Zayn. "Dankje." zei ik en gaf hem een knuffel.
Het werd al laat en iedereen vertrok naar huis. "Jessica komt morgenochtend en blijft dan de rest van de week bij jou." zei Niall terwijl we in de zetel lagen. "De rest van de week?" vroeg ik.
"Ja, ik wou het morgen maar vertellen maar, die fotoshoot is in Frankrijk. Morgen vliegen we naar daar en eind deze week zijn we terug, je moet me maar 4 dagen missen." zei hij.
"Maar, dan zie ik je alleen zondag, want maandag vertrek je naar Amerika voor de opnames van Icarly." zei ik.
"Ik weet het. Als je je veilig wil voelen ga dan bij je ouders ik heb ze al ingelicht." zei Niall. "Wat zeiden ze?" vroeg ik. "Je hebt de groetjes en ze willen ook graag dat je naar daar gaat." zei Niall.
"Ik zal volgende week gaan." zei ik. "Donderdag moet je wel terug je examens gaan maken. Die van Chemie moet je een andere keer doen." zei Niall. "Ok." zei ik.
"Niall?" vroeg ik. "Ja schat." zei hij en wreef over mijn haar. "Krijg ik nu haat van de directioners op twitter?" vroeg ik. "Euhm, het is misschien best dat je een tijdje niet op twiter gaat." zei hij en plantte een kusje op mijn mond.
"Kom we gaan slapen je moet deze dag vergeten." zei Niall en ik volgde hem naar de slaapkamer.
"NEE NEE LAAT ME LOS." riep ik en schoot recht. Mijn voorhoofd was volledig bezweet.
"Schatje gaat het. Rustig het was maar een nachtmerrie " zei Niall en trok me tegen hem aan. "Het was over Conor." zei ik stil. "Sshhtt, rustig. Probeer terug te slapen." zei Niall kalmerend.
Ik kon niet slapen, ik draaide me om naar Niall maar die was al lang terug naar dromeland. Dus nam ik mijn gsm en ging toch eens op twitter. Ik verschoot van de dingen die directioners schreven.
Ik wist niet dat ze me zo erg haatte.

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen