27
Langzaam probeerde hij mijn T-shirt uit te doen maar ik werkte niet mee. Zijn lippen waren nog steeds op de mijne. Hij legde me neer in de zetel maar liet me los.
"Werk mee." zei hij. "Nee!" riep ik. Ik nam mijn tas en vestje en liep naar buiten de tranen stroomde over mijn wangen.
Ik liep zo snel mogelijk naar Niall zijn huis maar Conor haalde me in. "Wat ga je nu doen. Blijf gewoon bij mij." zei hij en trok me weer mee.
"Nee. Ik ga naar Niall." riep ik en maakte me los uit zijn greep. Ik sloeg Conor en liep naar huis. Ik opende de deur en zag Niall in de zetel zitten. Er lag een bloempot op de grond. De tranen stroomde over mijn wangen.
"WAT IS ER GEBEURT!" riep Niall en toonde me een foto. "Conor probeerde m-" probeerde ik te zeggen. "Ik vertrouwde je, maar achter mijn rug zit je me te bedriegen met Conor." riep Niall weer. "Wat nee. Ik zou niet durven. Conor probeerde me te kussen maar ik geraakte niet los hij was te sterk." riep ik snikkend terug.
Ik keek naar de foto. Het was toen ik aan het kussen was met Conor. "
Niall je moet me geloven, ik wou het niet. Maar hij is zo sterk. Die paparazo die me volgde heeft dat zeker getrokken. Conor had dit voorbereid." zei ik. Niall nam me vast. "Sorry, ik geloof je. Ik mocht niet zo geroepen hebben tegen je. Het spijt me." zei Niall. We gingen beiden op de grond zitten, Niall had me nog steeds vast.
Ik legde mijn hoofd op zijn borst. De tranen bleven komen. "Moet ik bellen naar school. Dat je je examen morgen niet kunt afleggen?" vroeg Niall. "Ja." zei ik snikkend.
Ik kreeg pijn in mijn zij en hief mijn shirt omhoog. "Heeft Conor dat gedaan?" vroeg Niall. Ik keek en zag een grote schram. "Ik zei toch dat ik het niet wou." zei ik. "Ik geloof je nu. Kalmeer maar." zei Niall en wreef door mijn haar.
De deur ging open en ik verschoot.
De persoon die binnen kwam ging onmiddelijk naast me zitten op de grond en nam me ook vast. Ik keek op en zag grote, bruine krullen. Het was Harry, de andere jongens en Jessica stonden er ook.
"Hier komt hij niet gemakkelijk vanaf." fluisterde Harry. Ik begon opnieuw te wenen en Harry hield me steviger vast.
"Jessica ik heb gebeld naar school, jullie moeten het examen een andere keer doen. Jij blijft hier bij Yardéna want Paul heeft juist gebeld dat wij morgen een fotoshoot hebben." zei Niall. "Het is goed. Ik laat haar niet alleen." zei Jess. "Dankjewel." zei Niall en gaf haar een knuffel.
Ik lag nu als een baby in Harry zijn armen. Ik voelde me zo veilig bij hun. Ik stelde me recht en liep naar de keuken. Nam wat water en ging terug. Ik kreeg een sms.
"Wie is het?" vroeg Zayn. Ik keek naar hem. "Conor." fluisterde ik stil.
Reageer (3)
snel verder!!
1 decennium geledenOMFG!!! KUDO!
1 decennium geledenOMG
1 decennium geleden