26
We stapten in de auto en ik ging binnen in school. Mijn aardrijkskunde ging fantastisch. Ik kreeg en sms en las het. *Ben je al klaar ? Xxxxxx-jes conor* Las ik. *Ja, ik ben onderweg naar jou xxx* Antwoorde ik.
Ik was bijna aan zijn huis toen ik het gevoel kreeg dat ik achtervolgd werd. Ik draaide me om en zag een meneer staan. "Kan ik je helpen?" vroeg ik. "Niall woont hier niet hoor." zei hij. "Euhm, weet ik. Ik ga langs bij een vriend." zei ik. "Let maar op, straks denken paparazi nog dat je hem al bedriegt." zei hij en verdween. "IK ZOU HEM NOOIT BEDRIEGEN!" riep ik hem na.
Conor opende de deur. "Wat was dat?" vroeg hij bezord. "Een of andere gast die me waarschuwde." zei ik.
"Das die creep die me stalkt, hij wil dat ik op date ga met zijn dochter. Dus nu valt hij al mijn vrienden lastig." antwoorde Conor en liet me binnen.
"Ik neem eerst wat te eten en dan beginnen we aan chemie." zei Conor. "Ok." zei ik. Conor kwam terug met 2 taco's.
"Mmhhhh, taco's." kwijlde ik. "Haha, ja je bent duidelijk de zus van Harry." zei hij lachend. We aten de taco's op en begonnen met chemie. "Dus wat kun je niet zo goed?" vroeg hij. "Die reactievergelijkingen, en die ionen enzo ik snap het gewoon niet." zei ik.
"Elke leerkracht legt dat anders uit dus toon eens een oefening." Ik nam een blad uit mijn tas en gaf het. Terwijl Conor aan het lezen was, was ik hem aan het bewonderen. Mijn hoofd rustte op mijn hand. Zijn ogen waren nog blauwer dan Niall de zijne.
"Wow, ik snap het ook niet op deze manier." zei Conor. "Mhuh." antwoorde ik nog steeds in zijn ogen kijkend. "Hello, ben je er nog?" vroeg Conor.
Mijn hand viel en ik schoot precies wakker. "Euhm ja sorry. Ik was afgeleid." zei ik. "Haha, ik snap dit misschien niet. Maar tussen ons hangt er toch chemie in de lucht." zei Conor. "Wat? Conor ik ben met Niall." zei ik verward.
"Jammer." zei Conor. "Wat wil je daar nu mee zeggen?" vroeg ik. "Ik zou even goed je lief kunnen zijn dan Niall. Ik zou je zelf beter behandelen en je nooit alleen laten, je beschermen en je liefhebben." zei hij.
"Conor, dit kun je niet maken. Niall is een vriend van je." zei ik. "Ja hij is een vriend, maar hij heeft iets dat ik ook wil." zei hij. "Mij?" vroeg ik. "Inderdaad." zei hij en leunde naar voor en probeerde mij te kussen.
Onze lippen raakte elkaar bijna maar ik trok me weg. "Dit kan ik Niall niet aandoen. Hij vertrouwt me." zei ik, ik stelde me recht en stak mijn spullen in mijn tas.
"Niall is hier niet." zei hij en trok me tegen hem aan. "Laat me los." zei ik en probeerde hem weg te duwen.
Conor kuste me bruut. Ik probeerde me los te maken maar hij was te sterk.
Reageer (5)
Omg !
1 decennium geledenIk ga gezelling meedoen met de rest.
1 decennium geledenOmg!
Nee oké, maar dit is wel baddd stoute Conor! (ik ken hem bijna niet eens die conor mayard ofzow )
Ik ga gezelling meedoen met de rest.
1 decennium geledenOmg!
Nee oké, maar dit is wel baddd
Omg!
1 decennium geledenOMG
1 decennium geleden