Foto bij Deel 5. .De ontmoeting..

Vervolg op deel 3.
SOrry dat hij saai is,, maar het wordt leuker :D

De volgende dag op school

Charlotte en Thessa hebben pauze ze hebben alleen dvz-uur gehad, want ze hadden de eerste 2 uur vrij. En Thessa was natuurlijk weer eens te laat gekomen. Alleen de docent had er dit keer niets van gezegd.
Thessa en Charlotte lopen naar de aula. En praten even met vriendinnen.
Charlotte: Thess, zullen we even naar buiten gaan ik heb het warm.
Thessa: JA hoor is goed :D
Ze lopen naar buiten in de richting van het kleine boerderijtje, als Charlotte iets achter haar hort kijk ze achterom en zegt dat Thessa moet doorlopen en dat ze de andere kant op gaan.
Thessa: Wat is er? Waarom in ene zo lopen?? :P
Charlotte: Ongk, Ongk loopt achter ons!
Thessa: Whaha, Oke xD
De meiden lopen snel het hoekje om, om Lars te ontwijken.
Stem: Joehoee!
Charlotte: Volgens mij is dat Lars doorlopen :P haha
Thessa kijkt om en ziet dat Lars weg kijkt en de andere kant op loopt.
Thessa: Yes, we zijn van hem af,, hij loop naar het boerderijtje naar zijn vrienden.. de varkens XD
Charlotte: Pfjuuu!
Thessa: Dansen was gisteren leuk hè?!
Charlotte: JA! De dans wordt echt leuk :D
Thessa: hier naar rechts het steegje in :P
De meisjes lopen door het steegje. Als ze bij de straat zijn steken ze zonder te kijken over. En worden bijna aangereden door mvr. Wees in haar kleine autootje.
Ze kijkt hun heel boos aan en rijd door. Als Thessa en Charlotte weer veilig op de stoep staan .

Na schooltijd.
Thessa: heej Char, zullen we nog even bij de boerderij langs gaan? Misschien heeft boer Klaas nog wel een leuk klusje voor ons en dan hebben wij weer een beetje geld (A)
Charlotte: Ja is goed. Gezellig :D Dan kunnen we zaterdag weer naar de stad:D
Thessa: Ja inderdaad :)

Charlotte en Thessa pakken hun fiets en fietsen naar de boerderij van boer Klaas.
Als ze bij de boerderij aankomen zien ze een brommer staan.
Charlotte: het lijkt wel de brommer van Lars.
Thessa: Bijna iedereen heeft zo’n brommer. :P
Charlotte: o ja natuurlijk, ik ben gewoon de hele tijd bang dat ik Lars ergens tegen kom :S :P

De meiden gaan naar de boer Klaas en vragen of hij nog een klusje heeft.
Boer Klaas moet even nadenken en zegt: Ik ga even kijken op me lijstje wat voor klusje ik voor jullie heb :D
Een paar minuten later, komt boer Klaas weer naar buiten.
Boer Klaas: Jullie mogen de konijnen en de varkens voeren.
Thessa: Oké, leuk dank u wel :D
Charlotte: Waar heeft u het voer staan?
Boer Klaas: Wacht ik loop wel even mij. Want er is al een jongen gekomen die wou ook de varkens voeren en toen heb ik gezegd dat hij maar een kleine zak mocht pakken, omdat ik ze nog de krachtvoer moest geven. Heb ik al gezegd hoe blij ik ben dat jullie af en toe even langs komen :D.
Dat kost mij wat minder tijd.
Thessa: Als u wilt kunnen we ook wel vaker komen hoor :D
Boer Klaas: Nee hoor, dat is niet nodig en komen wel vaker jongeren die komen helpen.
Ze lopen naar het voer hok en boek Klaas geeft ze twee zakken voer voor de varkens mee en ook nog een emmer vol met resten van groentes, wortels enzo.
Charlotte en Thessa lopen met de kruiwagen met de emmer en de 2 zakken varkensvoer naar de konijnen en geven de 10 konijnen de resten uit de emmer.
Daarna pakt Thessa de kruiwagen en rijd hem naar de varkensstal.
Waar inmiddels al weer nieuwe varkens zijn.
Maar als Charlotte de varkensstal in loopt, loopt ze gelijk weer weg.
Charlotte: o No ik ga daar echt niet naar binnen.
Thessa: Wat is er? Stinkt het daar :P
Charlotte: Zegt Ongk, Ongk genoeg?
Thessa: Ja het staat daar vol met Ongk, Ongk’s :P hahaha
Charlotte: Nee!! LARS joh stuk karton!! :@ XD

Thessa kijkt om het hoekje en ziet dat Lars bij de varkens staat.
Thessa: agh joh kom mee naar binnen wij moeten toch de varkens voeren :D
Charlotte: Ja dáág ga jij maar lekker!
Thessa: Oke dan is het geld voor mij (A) :D
Charlotte: Oke vooruit dan maar..
Thessa loopt met de kruiwagen naar binnen en begint met de eerste zak open te maken. Charlotte komt pas naar binnen als Thessa bezig is met de eerste bak te vullen.
Thessa: heej Charlotte jij mag ook wel wat doen hoor (A):P
Charlotte: Ja, geef die zak dan hier!! (A)
Thessa geeft haar zak aan Charlotte en maakt zelf de tweede zak open. En begint aan de andere kant met vullen van de bakken. Op een gegeven moment komt Thessa bij de bak waar Lars bij staat. Alleen hij gaat niet opzij.
Thessa: Uhmm, Sorry mag ik er even bij, ik moet deze bak vullen.
Lars: O ja hoor :)
En hij gaat opzij.
Thessa: Dankje
Lars: Zo dus jullie voeren deze varkens ook.
Thessa: Ja, heel soms als we zin hebben.. Hoezo ook?!
Lars: Ik voer de varkens ook.
Thessa: oow dus jij bent de jongen waar boer Klaas het over had.
Lars: Ja vast wel ;)

Reageer (1)

  • Maxchester

    xD awesome girl verder (H)
    haha morge als ik hem zie lopen he xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen