Rom3o Story 16+ : The Special Meet and Greet
Rom3o pov
Met een grijns loop je het podium af. Het was weer een geweldig optreden. Strify zit hyper rond te springen omdat het geweldig was en we zo naar de meet en greets gaan. Je veegt je zweet af en gaat naar de kamer. Je zet je neer in de zetel net zoals de anderen en wachten op de meisjes die gaan komen. Yu: dat gaat leuk worden. Shin: jij kan ook maar aan één ding denken. Hij knikt en de deur gata open. Één voor één komen ze naar binnen gestapt. Je kijtk ze allemaal aan en je blik blijft op het laatste meisje hangen. ze heeft haar blik op de grond gericht en is verlegen. Ze heeft zwart haar dat in een staart gebonden is en aar rechteroor zit vol piercings. Ze gata in een hoekje zitten en kijkt naar haar handen. Je blijft naar haar kijken en let niet op de andere meisjes. De anderen zitten te praten. je ziet haar opstaan en naar de deur gaan. Je wilt opstaan maar er komt een meisje op je schoot zitten. Je kijtk op en ze probeert je te zoenen. Je duwt haar op de zetel en loopt de gang op. je kijkt rond en ziet haar net de hoek omlopen. Snel volg je haar en hou je haar tegen. Ze draait zich om en kijkt je met grote ogen aan. Jij: waarom ga je weg? Meisje: omdat ik daar niet hoor. Jij: hoe bedoel je? Meisje: laat maar. Ze wilt zich lostrekken, maar je houd haar stevig vast. Jij: wat is je naam? Meisje: Laura. Je knikt en kijtk haar aan. Ze kijkt terug en neemt je vast. Je slaagt je armen om haar heen en drukt een kus op haar voorhoofd. Ze kijkt op en drukt haar lippen op die van jou. Je zoent terug en legt een hand in haar hals. Ze slaagt haar armen om je hals en je trekt haar dichter tegen je aan. Ze stopt met zoenen en kijtk je aan. Laura: kunnen we ergens naartoe gaan? Je knikt en neemt haar mee naar je hotelkamer. Je sluit de deur en ziet haar op je bed zitten. Je gata er naartoe en zet je naast haar neer. Ze komt op je schoot zitten en kijkt je aan. Je kijtk terug en ze zoent je. Je zoent terug en voelt haar handen onder je shirt gaan. Je doet haar bloesje uit en wrijft over haar buik. Ze doet je shirt uit en duwt je neer op bed. Ze komt boven je hangen en drukt zoentjes in je hals.
Laura pov
Je begint kusjes in zijn hals te drukken, terwijl je over zijn buik wrijft. Hij legt een hand op je kont en geeft er een kneepje in. Je glimlacht en zoent naar zijn borst. Hij draait jullie om en komt op je liggen. Hij kijkt je aan en begint je te zoenen. Je zoent terug en voelt zijn hand naar je borst gaan. Hij neemt je borst vast en begint er zachtjes in te kneden. Je laat een binnenmonds kreuntje en trekt aan zijn riem. Hij opent de sluiting van je bh en doet de bandjes af je schouders. Hij doet het af en gooit het naast het bed. Hij neemt je borst vast en wrijft erover met zijn duim. Je laat een zucht en kijkt hem aan. Hij drukt zijn lippen op je borst en likt erover. Je sluit je ogen en bijt op je lip. Je doet zijn riem open en zijn knoop. Je duwt zijn broek af en hij schopt het weg. Hij doet je broek open en duwt ze af je heupen. Je schopt het weg en duwt hem op bed. Hij kijkt je aan en je kijtk ondeugend terug. je gaat met je nagel net boven de rand van zijn boxer. Hij kreunt zachtjes en kijkt je aan. Je doet langzaam zijn boxer uit en gooit die achter je. Je kijtk naar zijn heiligdom en gata erover met je hand. Je maakt rondjes met je nagel over zijn eikel en hij bijt op zijn lip. Je neemt hem met je andere hand vast en trekt zachtjes. Hij kreunt en sluit zijn ogen. Je drukt kusjes in zijn lies en op zijn buik terwijl jeje hand sneller beweegt. Je zoent lager en likt over de lengte. Hij gata recht zitten en wrijft door je haar. Je kijtk op terwijl je verder likt. Hij kijkt je aan en je neemt een stukje van zijn heiligdom in je mond. Je begint zachtjes te zuigen en hij wrijft over je wang. Je beweegt voorzichtig je hoofd en beweegt je hand mee. Hij legt zijn handen op je hoofd en geeft het ritme aan. Je sluit je ogen en laat hem doen. Je voelt hem na een tijdje schokken en voelt zijn goedje in je mond vloeien. Je laat hem uit je mond glijden en slikt het goedje door. Je opent je ogen en ziet hem met gesloten ogen grijnzen. Je zet je recht en drukt een kus op zijn mond. Hij opent zijn ogen en kijkt je aan. Je wilt opstaan van het bed, maar hij houd je tegen. Je kijkt hem aan en hij trekt je tegen zich aan. Hij kijkt je aan en glimlacht. Je glimlacht terug en legt je hoofd in zijn hals waar je kusjes drukt. Hij legt zijn hoofd op de jouwe en wrijft over je borst zo naar je slipje. Je legt je hand op zijn buik en voelt hoe zijn hand je slipje uit doet. Zijn hand glijd tussen je benen en begint je te strelen. Je sluit je ogen en zucht. Hij draait jullie om, zodat je op bed ligt en hij komt over je hangen. hij laat een vinger in je glijden en begint je te verwennen. Je sluit genietend je ogen en slaagt je armen om zijn hals. Opeens stopt hij en je opent je ogen. Je ziet hem naar je kijken. Jij: wat is er? Rom3o: wil je wel? Je knikt en zoent hem. Hij komt tussen je benen liggen en legt een hand op je heup. Je voelt hem tegen je opening en stopt met hem te zoenen. Hij kijkt je aan en beweegt zijn heup naar voren. Je voelt hem naar binnen glijden en je bijt op je lip. Hij glijd verder naar binnen en blijft stil liggen als hij er helemaal in zit. Je kijtk hem aan en hij glimlacht. Je zoent in zijn hals en hij begint te stoten. Je sluit je ogen en wrijft door zijn haar. Hij begint sneller en dieper te stoten. Je laat je mond open hangen en zet je nagels een beetje in zijn rug. Zachte kreunen komen uit zijn mond, net zoals bij rom3o. je voelt je buik samen trekken en holt je rug. Hij kijkt op en zoent je in je hals. Je zet je nagels dieper in zijn rug en komt met een gilletje klaar. Vermoeid ga je terug neer liggen en hijg je uit. Hij blijft door stoten en komt na een tijdje met een luide kreun klaar. Hij glijd uit je en komt naast je liggen. Je draait je op je zij en kijkt hem aan. Hij glimlacht en trekt je tegen zich aan. Je legt je hoofd in zijn hals en drukt er een kusje. Rom3o: ik ken je nog maar net, maar ik zie je graag. Je sckrikt en kijkt hem aan. Jij: dat mag niet. Rom3o: waarom niet? Ik ben verliefd op je. Jij: je hoort bij iemand anders. Rom3o: nee, ik wil jou. Je zucht en legt je neer. Hij drukt een kus op je liggen en legt zich neer. Als hij in slaap is, sta je op en doe jeje kleren aan. Je neemt een papiertje en schrijft er iets op.
Rom3o pov
Je word wakker door de zon die in je ogen schijnt. Je kijtk naast je en ziet dat Laura weg is. Snel sta je op en kijk je rond. Je oog valt op een briefje die op je nachtkast ligt. Je neemt het op en begint te lezen: “lieve rom3o. gisteren was geweldig. Maar ik kan niet bij je blijven. Je bent een beroemd iemand en ik een gwoon meisje. Je zal snel iemand vinden. Ik moet terug naar mijn eigen land. Ik zal altijd onthouden wat ik heb meegemaakt en zal altijd van je houden. Het spijt me als ik je hiermee pijn doe. Liefst Laura.” Je laat het papiertje vallen en doet snel je kleren aan. Je loopt naar je auto en rijd naar het vliegveld. Je loopt naar binnen en kijtk zoeken rond. Je ziet haar in een rij staan met een triest gezicht. Snel ga je er naartoe en trek je haar uit de rij. Ze kijkt je verbaasd aan. Laura: wat doe je hier? Jij: je mag niet weg gaan. Ik zie je graag. Laura: maar… je laat haar niet uitspreken en zoent haazr. Ze zoent terug en neemt je vast. Je laat haar lippen los en kijkt haar aan. Jij: ik zie je graag. Wil je met me mee komen en mijn vriendin worden? Ze glimalcht en knikt. je geeft haar een zoen en gata met haar naar het hotel.
Één jaar later.
Je hebt Laura gisteren ten huwelijk gevraagt. en ze hefet ja gezegd. Ook is ze bevallen van een zoontje genaamt nico. Jullie waren het condoom vergeten. Met een glimlach kijk je naar haar en geef je haar een zoen. Je wilt zo lang mogelijk bij haar blijven.
Einde .
Reageer (1)
Ö Sexy sexy
1 decennium geledenxoxo