Foto bij chapter fifteen

Sorry dat mijn verhaal zo'n lange pauze had. Ik had weinig tijd om te schrijven dus nu een extra lang hoofdstuk.

Iedereen raakt in paniek. Louis die auto kan rijden rent naar voren en neemt het stuur over. Louis krijg het stuur niet onder controle en geeft langzaam aan minder gas. De auto slingert alle kanten op en de vaart begint te minderen. Louis die het stuur eindelijk onder controle heeft parkeert naast de weg. Of jaa parkeert. We raken de vangrail en een bordje wat nog maar net rechtop blijft staan. Als de auto eindelijk stil staat zie ik dat Perrie flauw gevallen is. Ik ga naast haar zitten en sla zachtjes op haar wang in de hoop dat ze wakker word. Er gebeurd niks. Ik probeer haar pols te voelen maar ik voel hem niet. Niet dat ik er goed in ben ofzo maar toch. Ik leg twee vingers in Perrie haar hals en voel daar gelukkig wel een hartslag. Niall gooit een plens water over Perrie haar gezicht waardoor ze wakker word. Zayn neemt haar in zijn armen en troost haar. 'Wat is er gebeurd' vraagt Perrie schor. Ze schraapt haar keel en vraagt het dit keer met haar normale stem. Zayn legt alles aan zijn meisje uit en zorgt dat ze een veilig gevoel krijgt. Louis belt de Engelse ANWB. Ik versta niet precies wat hij zegt als ik schrik. 'Is alles wel goed met de chauffeur?' en ik ren naar voren. Ik zie dat er een barst in het glas van de voorruit zit en er een plasje bloed op het dashboard ligt. Ik durf bijna niet naar de chauffeur te kijken maar dwing mezelf om wel te kijken want ik moet hem tenslotte helpen. Er ligt een grote plas bloed om hem heen. Ook zijn witte blouse is rood. Ik zie dat zijn arm nog bloed en op zijn hoofd ook een flinke glip zit. Ik trek mijn t-shirt uit en stop het bloedden van de chauffeur zijn arm. Ik zorg dat hij recht op gaat zitten en maak de wond netjes schoon. Als het ergste bloeden gestopt is pak ik mijn mobieltje uit mijn zak. Ik heb bij de chauffeur zijn pols wel kunnen voelen maar hij wil maar niet bij komen. Ik bel het alarm nummer en er komt een ambulance onze richting op. De politie is er net vijf minuten als de ambulance ook eindelijk komt. De ambulance broeders leggen de nog steeds bewusteloze man op een brancard en tillen hem richting de ambulance. Het was nogal een gedoe om hem uit de auto te krijgen. In de stilstaande ambulance worden een paar onderzoeken gedaan waaruit blijkt dat de situatie levensbedreigend is en de man snel naar het ziekenhuis moet. De ambulance rijd net een stukje verderop wanneer ik een enorme knal hoor. SHIT! Zou onze auto zijn ontploft. 'STOP'gil ik. Maar de ambulance broeder rijd door. 'Stop' gil ik weer. Eindelijk mindert de wagen vaart. Harry en ik stappen uit de auto en rennen via de vluchtstrook terug naar de auto. Ik zie de vlammen al van verre en ren nog harder. Harry die niet zo atletisch is raakt helemaal buiten adem maar blijft toch rennen. De vieze geur van rook komt ons te gemoed. Ik hoop dat alles goed is. Ik zie een politie man op de grond liggen waarva nzijn jasje duidelijk in de fik heeft gestaan. Ik zie dat zijn ogen open zijn dus ren door. Harry sleept de man een stukje weg en legt hem netjes achter de vangrail. 'Louis' roep ik en hoor een zacht gekreun. Ik zie een bebloede hand onder het puin wegkomen. Het zou toch niet? Ik haal het puin van de persoon af en zie dat het Niall is. 'Harry, HELP' roep ik in paniek. Ik til Niall op en leg hem naast de politie man die recht op is gaan zitten neer. 'Snel. Bel meer ambulance's' beveel ik hem en geef de man mijn mobiel. De man belt met mijn telefoon het alarmnummer en buigt zich daarna over Niall. 'Zayn, Liam, Elanor, Perrie. IEMAND?' gil ik zo hard als ik kan. Ik hoor niks. Ik ben bang dat ze in de brandende auto zitten. Ik zie inderdaad een persoon in de auto zitten. Ik ren door het vuur en sleep Louis uit de auto. Mijn broekspijpen staan in de brand dus rol ik even over de grond. Louis zijn shirt staat ook in brand. Snel sla ik met mijn t-shirt op het vuur. Gelukkig gaat het uit en trek ik Louis zijn shirt uit. Ik zie dat de brandweer komt en metteen beginnen ze met blussen. Ik hoor gesnik en zie dat Niall inmiddels is bij gekomen en Liam, Elanor en Perrie heeft gevonden. 'Waar is Zayn' roep ik in paniek. 'ZAYN. ZAAYYNN' schreeuw ik zo hard als ik kan. De brandweer is nog druk aan het blussen wanneer ik merk dat iedereen al afgevoerd is naar het ziekenhuis. Harry komt naast me staan en zegt 'Zayn....' met een treurige stem.

Reageer (4)

  • Payno

    O.O
    VEDER!
    ZAYN MAG NIET DOOD ZIJN! D';
    x

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    WHuuut? NooooooooooooooooooooooooOOOoooooo :O

    1 decennium geleden
  • ImagineDragons

    Nooo zo zielig voor ze allemaal ;(
    Zayn is toch niet..?
    Goed geschreven! (;

    1 decennium geleden
  • LovelyWorld

    Noooooooooooo!!!!!!:O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen