Het eerste deel van de avond verliep soepel, Kisshu en Taruto hadden de broer van Mint goed aangepakt, sterker nog, hij had in tijden niet meer zo gelachen.
Lettuce liep naar de tafel en nam daar een glas vandaan. Via haar ooghoek kon ze een meisje zien en ze keek om. Haar ogen werden groot en ze zag het beeld van het park weer voor zich, toen ze met een meisje op het bankje zat.
Daar stond het zelfde meisje met halflang haar, die toen weggerend was. Ze liep naar haar toe en tikte op haar schouder. Het meisje draaide zich om en glimlachte.
‘Hé, Lettuce-chan!’ zei ze vriendelijk. Ze keek haar verbaasd aan. ‘Je kent me nog?’ vroeg Lettuce. ‘Tuurlijk,’ zei ze met een glimlach.
‘Sorry voor die laatste keer, ik moest hoog nodig weg,’ zei ze. ‘Mijn naam is Orihara Chanou,’ zei ze terwijl ze door haar haren streek.
Lettuce schrok. ‘Orihara Chanou? De wereld beroemde en jongste schrijfster ooit?’ vroeg ze en ze knikte.
Toen zag ze Zakuro aanlopen. ‘Zakuro-chan!’ zei Chanou met een glimlach. ‘Wat fijn om je weer eens te zien,’ zei ze. ‘Van hetzelfde,’ glimlachte Zakuro.
Lettuce wist even niet wat haar overkwam. Toen werd er om stilte gevraagd. Iedereen zweeg en keek op of om. De broer van Mint wilde wat zeggen.
‘Ik wil u allen bedanken voor uw komst en u veel plezier wensen hier, ook wil ik mijn docenten bedanken, door hun ben ik succelvol geslaagd-’
De volle maan werd ondertussen geblokeerd door de donkere, duistere wolken. En hij werd onderbroken.
‘Wel, wel, wel, alle Mew Mew's zijn aanwezig!’ zei een jongensstem vanaf boven. Twee gedaantes vlogen boven de mensen.

‘Kijk daar, ons lieve neefje, laten we hem straffen,’ zei de jongen hatelijk. ‘Leisha Fire!’ zei het meisje naast hem. Ze draaide een rondje en schoot een vuurbal op Kisshu af. Die blokkeerde hij.
De mensen schrokken en renden haastig naar buiten.
‘Mew Mew Mint’
‘Mew Mew Lettuce!’
‘Mew Mew Pudding!’
‘Mew Mew Zakuro!’
‘Mew Mew Laura!’
‘Mew Mew Strawberry!’
‘ME-TA-MOR-FO-SIS!’

‘FUSION!’ riep het tweetal aliens en twee Chimera Animals kwamen te voorschijn, vlak voor de pianist, toen ze het gebouw wilde verlaten. ‘Val aan,’ zei het meisje kalm.
De Chimera Animal van Leisha wilde uithalen naar het meisje maar ze werd net op tijd gered door Akasaka. ‘Blijf hier,’ zei hij tegen haar.
Ze knikte en hij rende naar Shirogane aangezien hij aangevallen werd door de andere Chimera Animal.
‘Laura Reversal!’ riep Mew Laura en ze sloeg de aanval op Shirogane af. ‘Bedankt,’ zuchtte hij. ‘Geen dank!’ glimlachte ze.
‘Lettuce Rush!’ riep Mew Lettuce en ze viel de Chimera animal van Leisha aan. ‘KUU RAI SEN PUU JIN!’ riep Pai en hij viel de Chimera animal van Uflon.
‘Strawberry Suprise!’ riep Mew Ichigo en ze vaagde de Chimera Animal van Uflon weg. ‘Zakuro Spear!’ zei Mew Zakuro en ze raakte de Chimera Animal hevig. ‘Vernietig ze,’ zei Leisha rustig.
De Chimera animal herstelde op één of andere manier en schoot iets eigenaardigs krachtigs af. Iedereen werd geraakt, behalve de pianist.
Ze schrok toen Mew Ichigo vlakbij belandde. Masha kwam te voorschijn en schoot een dingetje naar de pianist.
Ze pakte hem op en hield het stevig vast.
Mew Ichigo opende haar ogen en krabbelde overeind, ze sprong weer weg voor de volgende aanval.
De pianist, die bijna geraakt werd deed haar arm voor haar ogen.
Ze voelde toen de energie van het dingetje in haar handen. Door haar hoofd galmde een paar worden, die telkens herhaald werden.
Ze had geen andere keus dan het zelf te zeggen. ‘Mew Mew Mairu, ME-TA-MOR-PHO-SIS!’ riep ze en ze transformeerde.
Ze kreeg zwarte panter oren en een staart.
‘Mairu Endeavor!’ riep ze toen. De tiara, die bij haar outfit hoorde, vatte een lichtstraal, die ze afschoot op de overgebleven Chimera animal.
Dit kostte haar veel ernergie, die ze al zo weinig had door de hele dag te oefenen op de piano. Bovendien was dit alles nieuw voor haar.
Ze viel op haar knieën. Mew Ichigo rekende af met de Chimera Animal en de aliens verdwenen.
Toen alles voorbij was liepen ze naar de pianist genaamd Mairu toe, weer een nieuwe Mew Mew erbij.
Nog één te gaan...

Reageer (2)

  • SarahCore

    <3

    1 decennium geleden
  • Huoriel

    NOUJAZEG. Ik heb nieteens aangevallen!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen