Twincest. bill en tom kaulitz
(Bill pov)
Een jaar geleden hebben ze ontdekt dat ik een ziekte had. Een ongeneselijke ziekte. Ik wou het eerst niet geloven, maar toen ze me de papieren toonden, klemde ik mij vast aan Tom. Tom en ik waren die dag net 3maanden samen. Ik was er kapot van. De dokters zeiden dat ik nog maar een jaar of maanden bleef leven. Ik heb er het beste van gemaakt. De meeste dagen was ik steeds bij Tom. Hij steunde me. Een betere broer kan ik niet wensen. En al zeker het beste lief die ik heb gehad. Hier lig ik dan. In het ziekenhuis. Wachtend tot ik sterf. Elke dag komt Tom op bezoek. Hij kan er ieder moment zijn. Mam kwam om de twee dagen. Door haar werk. Dat deden Georg en Gustav ook. Zij hebben je ook gesteund. De fans weten van mijn ziekte. Iedere dag kreeg ik wel een honderdtal brieven die me steunen. Ik begrijp niet wat ik hier doe. Ik voel me geweldig. Alleen ben ik nogal snel moe. De dokters zeggen als ik me te veel uitput, dat er meer kans is dat ik eerder sterf. De deur gaat open. Daar komt mijn liefje binnen gestapt. Ik weet zeker dat ik zit te grijnzen. Tom sluit de deur en komt naar me toegestapt. Hij zet zich neer en drukt zijn zachte lippen op de mijne. Hij laat ze los en kijkt me aan.
Ik: weet je wat ik nog eens wil doen?
Tom schud van nee. Ik wenk hem dichter.
Ik: ik wil nog één keer hete sex met je. Het is misschien de laatste keer.
Tom: als ik je daar blij mee kan maken. Dan doe ik dat graag.
Ik kijk hem met een glimlach aan. Hij sluit de deur met het slot en komt naast me liggen. Ik druk mijn lippen op die van hem en ga met mijn handen onder zijn shirt. Na een tijdje zijn al onze kleren uit. Tom komt boven je hangen. zijn handen liggen op mijn heupen en zijn lippen in mijn nek. Zachtjes glijd hij in mij. Ik zet mijn nagels in zijn rug als hij harder begint te stoten. Zijn hand omsluit mijn Lul en begint zachtjes te trekken op het ritme dat hij stoot. Al hijgend kijk ik in zijn prachtige ogen. Tom drukt zijn lippen op de mijne en ik voel dat ik ga klaarkomen. Tom geeft een laatste stoot en trek en samen komen we klaar. Hij kijkt me blij aan en ik glimlach vermoeiend naar hem. Ik trek mijn boxer terug aan en Tom zijn kleren. Opeens voel ik me zo moe. Tom merkt dat er iets met me scheelt en kijkt me aan.
Tom: wat is er?
Ik: ik voel me niet goed. Ik denk dat het te vermoeiend was.
Tom: doe me dat niet aan Bill. Ik wil je nu niet verliezen. Laat me niet alleen.
Terwijl hij dat zegt stromen de tranen over zijn wangen.
(Tom pov)
De tranen stromen over mijn wangen.
Bill: wil je iets voor mij doen?
Ik: alles wat je wilt.
Bill: geniet van je leven. En denk niet te veel aan mij. Vind iemand leuk om mee verder te leven. *slik+diepe zucht* Zeg aan mama dat ik haar graag zie. En aan Georg en Gustav dat ze de beste vrienden zijn die ik me kan wensen.
Ik zie dat hij het moeilijker begint te krijgen. Hij sluit zijn ogen. De hand die ik in mijn hand heb, begint te verslappen.
Bill: ik zal altijd van je houden Tom.
Ik: ik ook van jou Bill.
Bill glimlacht nog eens. De hand glijd uit die van mij en hij blaast zijn laatste adem uit. Ik druk mijn lippen op die van hem en leg mijn hoofd naast dat van hem op bed. Mama komt binnen en ziet me huilend aan het bed zitten. Ze schrikt en neemt me in haar armen. In elkaars armen huilen we uit om het verlies van Bill. Mijn geliefde en tweelingbroertje. Altijd zal ik van hem houden en hij zal altijd in mijn hart blijven. Altijd.
Reageer (1)
Ö Dat is zielig :'(
1 decennium geledenxoxo