Foto bij 030- Ella

Niet zo een lang stukje maar door die k*t examens heb ik totaal geen inspiratie. Gelukkig zijn ze dinsdag gedaan en kan ik jullie dan op wat langere stukjes trakteren... Enjoy!

"Hey babe, you have 5 days to search a white dress. Don't ask for more... Love you!!X" Ik staar naar mijn gsm en probeer er iets meer achter te zoeken. 'Ella, something wrong?' vraagt Molly die me bezorgd aankijkt. 'Nothing... Do we have white dresses in the store?' 'Yes, do you have plans?' 'Depends on what you call plans. I've got a text from Liam. Look.' 'That's mysterious. But I have a dress in mind for you.' Ze verdwijnt in de winkel en komt even later met een wit jurkje waar ik meteen verliefd op ben. 'O Molly, I love that dress!' 'Try it, I think it will fit.' 'After work.' 'Go!' Ik neem het jurkje en glip een pashokje binnen.
Ik wrijf over het jurkje en kijk in de spiegel. Dan draai ik een rondje en kijk nog eens. 'Molly?' 'Come out and show it!' Ik duw het goordijntje opzij en doe een stapje vooruit. 'Ella! You look... It's just... Amazing!' ‘Do you think?’ ‘I’m sure.’ ‘Thanks.’ Ik ga weer het pashokje binnen en doen mijn kleren aan. Ik kan niet wachten. En Liam mag er zeker van zijn, vanavond zal hij afzien als hij niets lost.

‘Please?’ ‘No Ella. Don’t ask for more.’ ‘But I want to know!’ ‘You have to wait’, zegt hij lachend terwijl hij rechtstaat. Hij begint de borden af te ruimen. ‘You aren’t going to say anything, right?’ ‘Good guess.’ Ik zucht en besluit maar te helpen. ‘Not one thing?’ ‘No, hun. Stop asking.’ ‘But…’ Meer kan ik niet zeggen want hij snoert me de mond met een zoen.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen