Foto bij 25

"Ja." zei ik. "Proficiat." zei Conor wat teleurgesteld. Hij nam zijn laptop. "Ik ga een testje opstellen om te kijken wat je geleerd hebt vandaag." zei hij. Na een tijdje gaf hij de laptop. Ik maakt het en gaf het terug. Conor las het en begon te dansen. "Je hebt alles goed." zei hij. "Echt! Dankje je bent een geweldige leraar." riep ik. "Dankjewel." zei hij bescheiden.
"Wat heb je overmorgen?" vroeg hij. "Chemie, niet mijn beste vak." zei ik. "Geweldig." zei hij. "Wat?" vroeg ik. "Daar ben ik wel goed in." zei hij. "Dus kom je morgen terug naar hier dan leg ik je alles uit over chemie?" vroeg hij. "Ja ik kom morgen na het examen wel naar hier." zei ik blij.
De jongens kwamen weer naar beneden. "En hoe gaat het?" vroeg Liam. "Conor had een test gemaakt en ik had alles juist." zei ik fier. "Schat morgen kom ik niet naar huis, Conor gaat me chemie leren." zei ik tegen Niall. "Ow, ok." zei Niall op een vreemde manier. "We gaan naar huis." zei Niall.
"Het was goed om jullie te zien, en leuk om jou te ontmoeten." zei Conor en gaf een kus op mijn hand. "Tot morgen." zei ik. We gingen allemaal naar huis. Ik en Niall gingen binnen en ik liet me in de zetel vallen. "Je gaat toch niet elke dag bij Conor gaan hé?" vroeg Niall. "Je bent toch niet jaloers hé." vroeg ik. "Nee maar moest ik dit geweten hebben had ik je nooit gebracht." zei Niall.
Ik zette me terug recht. "Je vertrouwt me toch?" vroeg ik. "Ja maar ik weet gewoon dat je zo gek was op hem, en dat Harry je niet wou voorstellen omdat je anders met hem ging zijn en mij zou vergeten." zei hij. "Dat was een jaar geleden, en nu ben ik met jou. Conor is gewoon een vriend en hij helpt me bij mijn examens en het werkt." zei ik.
"Ok." zei Niall en verdween naar de keuken. Ik legde me terug neer en viel inslaap. Ik werd wakker, ik lag nog altijd in de zetel. Ik ging naar boven.
"Niall ben je boos op me?" vroeg ik. Niall draaide hem om en keek naar mij. "Waarom?" vroeg hij. "Je hebt me zelf niet wakker gemaakt zodat ik samen bij jou in bed zou kunnen slapen." zei ik.
"Gisteren was gewoon wat overweldigend, ga je douchen dan breng ik je naar school." zei hij. Ik probeerde Niall een kus te geven maar hij trok hem weg. Dus ging ik maar naar de badkamer.
Wat later was ik klaar, nam een banaan en liep naar Niall die al klaar stond om te vertrekken. "Kom." zei Niall. "Schat, wacht. Vertrouw me nu gewoon. Conor geeft me gewoon wat les en uitleg. Meer niet ik hou van jou." zei ik. "Ik vertrouw je. En ik hou ook van jou." zei Niall en kuste me passioneel.
"Nu zijn we weg anders ben je nog telaat." zei Niall.

Reageer (2)

  • AnkePayne

    Cuties!!!

    1 decennium geleden
  • Chasing1D

    Ohhnnn Nini vertrouw haar ;d (flower)(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen