24
We waren al 2 dagen verder en ik had vandaag mijn examen. Niall was vanmorgen samen met mij opgestaan zodat hij me naar school kon voeren. Achter 4 uur was ik klaar. *Schat, kom je me halen ik ban klaar xxxxx.* stuurde ik naar Niall. *Kben er al liefje xxxxxx.* antwoorde hij.
Ik liep naar buiten en zag de auto staan. Alle jongens waren mee, ik liep naar de auto en begroette ze allemaal. "Hoe was je examen?" vroeg Zayn. "Het was moeilijk, maar ik hoop goed." zei ik. "Ik heb haar goed geholpen dit weekend dus het is zeker inorde. Ik geloof in je." zei Niall en gaf me een kus.
"We moeten juist nog even wachten op Jessica. De leerkracht wou haar nog spreken. Jessica kwam afgelopen. En ging direct naar Louis en gaf hem een kus. "Hey, zijn wij niet belangerijk." zeiden de andere jongens tegen haar. "Natuurlijk wel." zei ze en gaf hun allemaal een kus.
"Maar waarom zijn jullie meegekomen?" vroeg ik. "Je hebt morgen aardrijkskunde, en wij kunnen je niet helpen. Maar we kennen iemand die dat we kan." zei Niall en knipoogde naar Harry. Ik keek naar Harry en trok mijn wenkbrauwen omhoog. We stapten in de auto en reden niet zo ver van ons huis.
"Wie woont hier?" vroeg ik. "Harry vertelde me dat je fan bent van Conor Maynard." zei Niall. "Dit kun je niet menen!!" riep ik en begon te gilllen. Ik nam hem vast en trok Harry erbij. "Ik hou van jullie!" riep ik.
We gingen naar de deur en belde aan. "Probeer normaal te doen." fluisterde Jessica. "Adem in adem uit." zei ik en lachte. De deur ging open en Conor stond daar. "Hey, jij moet Yardéna zijn. Niall stuurde me al dat je ging komen." zei hij. "Je hebt zijn nummer?" vroeg ik aan Niall. "Ja, sorry ik wist niet dat je fan was." zei hij.
"Ik wel, ze zingt je liedjes elke da-." probeerde Harry te zeggen maar ik sloeg mijn hand voor zijn mond. "Dat is niet waar." zei ik. "Kom maar binnen." Zei Conor en lachte even. We gingen naar binnen. "Dus jij en je vriendin moeten aardrijkskunde leren." zei Conor. "Jup en de jongens kunnen daar niet veel van." zei Jessica.
"Is het goed dat wij fifa gaan spelen?" vroeg Louis. "Ja, je weet het zijn." antwoorde Conor. En de jongens verdwenen naar boven. Conor gaf ons een uurtje les en vreemd genoeg snapte ik alles en had ik een kans om er door te zijn op mijn examen. "Willen jullie nog wat te drinken?" vroeg hij. "Ja graag." zei ik.
Conor verdween naar de keuken. "Hij is zo schattig." zei Jessica. "Ik weet het." zei ik. "Dit was toch jou droom, waarom ben je nooit met Harry gekomen naar hier." zei ze.
"Omdat hij wist dat Niall op mij was en ik ook op Niall, dus wou hij vermijden dat ik verliefd werd op Conor." zei ik.
Conor kwam weer bij ons. "Dus jij bent samen met Niall." zei Conor.
Reageer (3)
Ooh ik wil ook wel zo'n leerkrachten!!!!
1 decennium geledenOhhhh Awesome!
1 decennium geledenooooow super cute!!! en wooooow londen is zo overzalig eh
1 decennium geleden