23
Ik liep onwennig naar de presentator en besefte dat ik nu in beeld was. *Kloppen de geruchten, ben je samen met de beste vriend van je broer?* vroeg hij. Ik zweeg, ik wist totaal niet wat ik moest antwoorden. Zou ik het nu bekend maken op live televisie of zou ik het nog niet vertellen. Ik moest het zeggen anders gingen directioners kwaad zijn moesten ze er later achterkomen dat ik loog. "Ja." zei ik na een tijdje.
Ik draaide mij naar Niall en hij knikte trots naar mij. Er klonk gegil en een luid applaus in het publiek. Ik hief mijn hoofd op en keek. Ze zijn gelukkig dacht ik. Ze haten me niet. *Ik ben heel blij voor jullie.* zei de presentator. "Dankjewel." zei ik.
De cameraman riep me terug, dus ik liep snel uit beeld. Ik hoorde een paar meisjes uit het publiek mijn naam roepen en keek naar hun. "Mogen we je handteking?" vroegen ze. "Ja natuurlijk." zei ik.
20 min later was het interview gedaan. *En nu als verassing, gaan ze One Way Or Anoter zingen.* zei de presentator. Ik glimlachte en dacht weer aan de dag dat Harry terug thuis kwam. Sinds dan was er al zoveel gebeurt. Ik genoot van het optreden en dat deed het publiek ook. "Nu naar huis." zei Liam en legde zijn hand op mijn rug en gaf een kus op mijn kaak.
Ik glimlachte en volgde hem. "1 probleem." kuchte Zayn. "Wat?" vroeg Louis. "We kunnen niet naar buiten. Fans en paparazi blokeren de uitgang. Ze willen allemaal het verhaal te horen krijgen over Yiall." zei Zayn. "Yiall?" vroeg ik. "Yardéna en Niall." zei Harry.
"Ow, hoe kunnen we dan naar buiten?" vroeg ik. "Paul probeert achterom te rijden en we kunnen misschien ontsnappen via een deur dat ze niet kennen." zei Harry. De jongens liepen naar achter.
Niall nam mijn hand en we liepen achter de jongens aan. Er was een deur die buiten uitkwam in een straatje. Paul stond aan het einde. We liepen naar het busje en sprongen erin.
"Die fans worden gekker met de minuut. Ik breng jullie naar huis." zei Paul. "Wanneer hebben jullie weer een interview of optreden?" vroeg ik. "Ze hebben nu een week vrij, en daarna beginnen de opnames voor de film." antwoorde Paul. "Ok." zei ik.
"Overmorgen beginnen je examens." zei Harry. "Weet ik, ik ben er al aan begonnen maak je geen zorgen." zei ik. "Dan is het goed, studeer goed en laat je niet afleiden door Niall." zei Harry. "Wat heb ik ermee te maken." zei Niall. "Veel, ze woont technisch gezien nu bij jou." zei Harry. "Ik zorg wel voor haar." zei hij.
"Wat heb je eerst?" vroeg Niall. "Wiskunde." zei ik met een pruillip. "Ik zal je helpen, op school was ik daar goed in. Maar met aardrijkskunde kan niemand je helpen." zei Niall met een glimlach. "We kunnen je allemaal helpen, maar inderdaad met aardrijkskunde niet daar zijn we allemaal niet goed in." lachte Zayn.
Reageer (2)
Super verhaal! En Woow Londen je maakt me jaloers, amuseer je!!
1 decennium geledenNOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooo Jij mag niet gaan Dan kan ik een week lang dit verhaal niet verder lezen :c NOOOooooooOoooooo ;d
1 decennium geledenHhaha... Genoeg dramatisch gedaan eh
Veel plezier in Londen, geniet ervan!
Leuk stukjeee (: