hier nog een deeltje

Lola zag ons zoenen en was echt heel erg jaloers. Zij had ook haar bikini aan en bill en tom hun zwembroek. Ik en georg gingen er maar snel uit en konden niet bij komen van het lachen. We gingen op in bed iggen en het voelde heel erg goed. In de jacuzzi was het een beetje stil tot dat Lola opeens zei "laten we een spelletje doen. We beginnen bij jou bill. Wat wil jij doen". Bill zei "Ik weet wel iets leuks" en probeerde Lola te kussen maar Lola hield zich weg en toen probeerde tom het maar weer hield ze zich weg en toen zei lola "kom we doen een triootje"." Is goed " en bill vond het ook wel geinig. Ze kwamen bij elkaar en zoenden en toen kwam lola erachter dat bill echt niet lekker kon zoenen dus duwde ze bill uit de weg en ging verder met tom. Bill was heel erg verdrietig en ging naar de lobby met gustav. Daar zagen zij 2 hele leuke meiden. Ze vroegen of ze mee gingen naar boven en dat wouden ze wel. Toen ik ze had gezien was ik zo verrast omdat het twee vrienden waren van school. Alexandra en samantha. Ik was zo blij om ze te zien en ik zag meteen dat bill samantha het leuks vond en gustav alexandra. Ze hielden het nog even rustig en gingen maar slapen. Toen we de volgende ochtend wakker werden stond er een heerlijk onbijtje klaar. Ik was benieuwd wie dat had klaar gemaakt en het was gustav. Ik wistgeen eens dat hij kon koken. Blijkbaar wel want het was heerlijk en bill zat naast samantha en vroeg of ze even mee ging. Toen had bill gezegd dat hij samantha heel erg leuk vond en zoende haar en gustav had het zelfde gedaan bij alexandra dus nu was iedereen geukkig.

Reageer (3)

  • TtwilightL

    happy familie

    1 decennium geleden
  • debi

    heel erg leuk Lolo snel verder


    xxxx

    Yeah triootje met Bill en Tom en ja Tom zoent beter

    haha want ik ben Lola :P:P:P

    1 decennium geleden
  • Prissy

    leuk ;D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen