Hoofdstuk 8 ~ Liam Payne
Nadat er nog enkele drankjes hadden gevloeid gingen we helemaal los op de muziek.
Niall die zat nog steeds met Leah te flirten aan de bar.
Wat ik een wonder vind want Niall was niet iemand die zomaar ging flirten.
Beter gezegd zo had ik hem nog nooit gezien.
Ik keek even Harry’s kant op die alweer met een ander meisje stond te flirten.
Zayn was weer eens te saggerijnig geweest om mee te komen.
Ruzie met Perry, volgens mij bleef die twee niet lang meer bij elkaar.
Ik werd uit mijn gedachte getrokken doordat Jaylee tegen me aan stond te schuren.
Ik liet me soepel mee glijden op muziek.
En liet mijn handen op haar heupen rusten.
Totdat Louis me meetrok aan mijn arm.
Meteen pakte ik Jaylee’s arm.
Louis sleurde ons door de halve discotheek naar Niall en Leah.
“Hallo!! Wat is mis met jou? Ik stond te dansen!” viel Jaylee meteen uit tegen Louis.
Wat een pittige tante is dat.
Maar ik moest haar gelijk geven.
Waarom trok Louis me nu precies op dat moment weg?
“We moeten naar huis! We hebben Zayn beloofd half 5 thuis te zijn en het duurt nog een kwartier voordat we thuis zijn” begon Louis tegen mij.
Begrijpelijk knikte ik, en vertelde Jaylee dat we moesten gaan.
Jaylee probeerde Leah van de barkruk te krijgen maar meteen viel Leah om.
Met haar handen in haar haren stond Jaylee te vloeken.
“We brengen jullie wel naar huis” begon Niall.
Meteen ontstond er een glimlachje op mijn gezicht.
“Dan gaan we wel nu onmiddellijk” begon Louis.
“Wacht ik ga Harry halen lopen jullie maar alvast naar buiten ik kom er zo aan.
” Riep ik tegen de rest en ging op zoek naar Harry.
Toen ik buiten aankwam zag ik dat Niall Leah vast hield zodat ze niet omkieperde.
Die had duidelijk te veel gehad.
“Harry komt straks. Ik kreeg hem niet mee” legde ik Louis en Niall uit die mij verbaasd aankeken omdat ik Harry niet bij me had.
Louis hielp Niall, Leah te dragen.
Ik liep erachteraan met Jaylee.
“Sorry voor m’n zusje. Ik had haar in de gaten moeten houden” verontschuldigde Jaylee zich.
“Nee je hoeft geen sorry te zeggen. De enige die sorry moet zeggen is Harry”
Na 10 min gelopen te hebben.
Kwamen we bij het appartement van Leah en Jaylee aan.
Jaylee liep langs Niall, Louis en Leah en maakte de deur van slot.
De jongens liepen met Leah de trap op.
En ik bleef met Jaylee aan de deur staan.
“Dankje voor de leuke avond” bloosde Jaylee.
Het was zo schattig om te zien hoe ze het ene moment zo zelfverzekerd en fel kon zijn en het andere moment verlegen.
“Jij ook bedankt, heb in tijden niet meer z’n leuke avond gehad.”
Weer begon Jaylee te blozen.
“Nou uhm ik denk dat ik uhm maar eens ga kijken bij Leah” zei ze terwijl ze het trappetje voor de deur opliep.
“Jaylee wacht” ze stopte met lopen en draaide zich om.
“Ja?”
Ik liep zelf het trappetje op en pakte haar vast.
Wat bezielde me?
Ik legde mijn lippen op haar zachte lippen.
De lippen die haar perfect maakte.
De lippen die haar gezicht perfect maakte.
De lippen die in mijn buik een bom vlinders liet ontploffen.
“Sorry, dat wilde ik al de hele avond do..” Mijn zin werd onderbroken doordat Jaylee haar lippen weer op de mijne legde.
“Awhh” hoorde ik iemand achter Jaylee.
Ik stopte onze kus en keek op. Niall dus.
Louis gaf Niall een por. “AUW! Waar was dat voor nodig!” vroeg Niall kwaad aan Louis.
“Je verpeste het moment! Sukkel!” zei Louis en gaf hem nog een stoot achter tegen zijn hoofd.
“Ik uhmm ik moet naar Leah!” zei Jaylee en liep snel naar binnen en deed de deur dicht.
“Well thanks Niall!” nu is ze weg.
Meteen trok Niall z’n gezicht verdrietig weg en liep terug naar Club One waar onze auto stond.
“Niall!” ik rende er achteraan met alle vaart die ik had.
“Ik meende het niet zo!”
Er zijn nog geen reacties.