Ariana pov.

Waarom... Ik kan me er niet tegen verzetten. Houd hij echt van me? Allemaal vragen spoken door mijn hoofd. Hij haalt zijn lippen van de mijne en ik word mega rood.

Zayn pov.

Ik pak haar hand en stap zo samen met haar weg. Ik hou echt van haar, ook al ken ik haar nog maar 1 dag. We stappen samen naar mijn huis en als we binnen zijn, zetten we onze zakken op de grond en ik leg mijn handen rond haar middel. Ik trek haar zachtjes naar me toe en kus haar terug. Ik heb zo'n geluk dat mijn vrienden me niet kunnen zien met haar. We gaan in de zetel zitten en we gaan naar een film kijken. Dear John. Ze ligt met haar hoofd op mijn borst en ik besef dat het de moment is om haar misschien te vragen wat ze voor me voelt. Als de film gedaan is zie ik dat ze in slaap gevallen is. Ik stel me rustig recht. Ze blijft slapen, ik pak haar op en draag haar naar mijn kamer. Ik leg haar op mijn bed en leg een deken over haar. Ik loop van de trap en ga in de zetel liggen. Na 2 minuten val ik ook in slaap. Na een uurtje ben ik terug wakker. Ik loop zachtjes de trap op en ga naar mijn kamer. Daar ligt ze nog te slapen. Ik loop terug naar beneden, ik ga haar verrassen. Ik zoek kaarsjes. Na een tijdje heb ik ze gevonden. Ik maak wat eten klaar en om 15.30 uur ben ik klaar met alles. Ik loop naar boven en maak haar zachtjes wakker. "Kom je mee naar beneden?" Ze knikt. Ik pak haar hand en zo stappen we samen naar beneden. Als ze beneden is schrikt ze. "Voor wie is dit?" "Voor jou !" Ze geeft me een knuffel. Ik pak haar hand en we gaan aan tafel zitten. Als we gegeten hebben, pak ik haar hand en steek "my heart will go on" op. We beginnen rustig te dansen, wat misschien een beetje ongemakkelijk kan zijn, omdat ze zoveel kleiner is dan mij. Maar dat maakt me niet uit, ze is perfect voor me. Ik begin te praten... "Ariana, ik ken je nog maar 1 dag, maar ik voel me goed bij jou. Het klikte gewoon direct tussen ons. Maar ik vraag je nu... Wat voel jij voor mij?" "Ik voel wel meer voor jou dan gewoon vriendschap." "Wil je mijn meisje zijn?"

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen