Hoofdstuk 6 ~ Liam Payne
Ik zag Harry en Niall naar buiten lopen en Niall seinde me dat ik mee moest komen.
Wat was er nu weer gaande?
Hopelijk heeft Harry niet weer zomaar iemand op de bek gepakt.
Ik duw de deur open en loop erdoor.
Wanneer ik buiten ben zie ik 2 meisjes, Harry en Niall.
Een van de meisjes had haar witte jurk helemaal rood en was zelf rood van woede.
Het andere meisje probeerde haar te kalmeren.
Wat niet echt lukte.
De twee meisjes leken op elkaar.
Zouden het nichtjes of zusjes zijn?
“Het spijt me het ging het niet expres” hoorde ik Harry stressend zeggen.
Ik maakte een diepe zucht en liep eropaf.
Het zou ook eens anders zijn.
Waarom moest ik Harry’s troep altijd opruimen.
Ik liep naar het kwade meisje toe.
“Het spijt me, Harry heeft wel vaker stomme acties”
Terwijl ik deze woorden uitsprak draaide het meisje zich helemaal naar me toe en zag ik haar hele gezicht. Sodeju vloekte ik in mezelf. Wat was zij een knap meisje.
Nu snap ik ook meteen waarom Harry erop af was gestapt.
“Ja de koste van de stomerij komt hij toch mooi aan t betalen of hij het wil of niet!” schreeuwde ze meer naar Harry dan naar mij.
“Harry gaat deze koste gewoon betalen. Zal ik je even naar huis brengen? “
“Graag, maar mag Leah dan wel mee? Ik pieker er niet over om haar hier te laten bij die klojo” zei ze al wat rustiger maar nog niet helemaal gekalmeerd.
“Jaylee ik red me prima dat je 12 minuten ouder bent wilt niet zeggen dat ik 10 jaar jonger ben.
Ga jij nu maar gewoon thuis wat anders aandoen en zie ik je over een half uur”
12 minuten ouder bleef er door mijn gedachte gaan.
Tweeling dus.
“Ja ik weet het! Maar je gaat niet naar een andere club en als er iets is bel je onmiddellijk!” het andere meisje knikte braaf.
Jaylee of zo hete ze volgens mij liep met me mee naar mijn auto.
“Hi, ik ben Liam, het spijt me echt van Harry” verontschuldigde ik me tegenover haar.
“Jaylee” stelde ze zichzelf voor.
“Jij kunt er niks aan doen dat hij zo lomp is. Dankjewel dat je me even naar huis brengt” zei ze blozend.
Oooh wat schattig, die rode wangetjes bij die blonde haren met blauwe ogen.
“Woon je hier ver vandaan?”
“Nee twee straten we kunnen het ook lopen” meteen ging ik er tegen in.
“Nee joh mijn auto staat hier voor ik rijd je even op en neer.
Ik maakte de auto deur open en liet haar instappen.
Nadat ze was ingestapt liep ik naar de andere kant van de auto en stapte zelf ook in.
“Je moet me wel de weg wijzen want ik weet niet waar je woont.”
Nadat we nog geen 5 minuten hadden gereden kwamen we bij het appartement van Jaylee aan.
In die 5 minuten was ik al veel te weten gekomen over Jaylee.
Ze heeft een tweelingzusje Leah.
Het meisje dat erop stond om in de discotheek te blijven.
Jaylee was een gediplomeerde visagiste en deed nu naast haar werk nog een mode opleiding.
Ik liep Jaylee achterna de trap op naar haar voordeur.
Ze deed de deur open en zei dat ik maar even moest gaan zitten en dat ze een ander jurkje ging aantrekken.
Ondertussen bekeek ik de foto’s die bij de eettafel aan de muur hingen.
Mijn ogen bleven hangen bij de foto van Jaylee die in het midden hing.
Het was echt een mooi meisje.
Op dat moment liep Jaylee met een andere jurk in haar hand naar de andere kamer.
Ze glimlachte even naar me.
Nadat ze de deur weer dicht had gedaan bekeek ik de foto’s weer.
Damn ze heeft al een vriend.
Wie moet die jonge anders zijn?
Wat had ik dan gedacht.
Z’n mooi meisje kon gewoon geen vrijgezel meer zijn.
Er zijn nog geen reacties.