Foto bij Lily Rose

´Rosie..´ hoor ik iemand in mijn oor fluisteren. `dear wake up.´ verbaasd open ik mijn ogen. Ik kijk recht in de oceaan blauwe ogen van Niall. Ze schitteren stralen en met een grote lach op zijn gezicht kijkt hij me aan. ´what´s wrong niall? What time is it?´ vraag ik nog half slapend. ´almost 12 o´clock my dear.´grinnikt Niall. Meteen zit ik recht op. ik slap nooit lang uit.ik geef Niall een kus en kom dan uit bed. Samen met Niall loop ik naar de woonkamer waar ik druk begroet word door de andere jongens. Ik eet snel wat en ga dan douchen. Nadat ik gedoucht heb trek ik mijn ondergoed aan en ga voor mijn kast staan. Twijfelend kijk ik naar de inhoud. Wat moet ik nou weer aan vandaag? Ik schrik op van 2 armen om me heen. Ik krijg een kusje in mijn nek en ik hoor het bekende gegrinnik van Niall in mijn oor. ´Niall leave!´ zeg ik geschrokken. ´you´re beautiful babe.´ ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. Hij grinnikt even en laat me dan weer los en loopt de kamer weer uit. Ik kijk weer naar mijn kleren en pak er dan maar wat uit.
Snel borstel ik mijn haar nog even en doe het in een losse paardenstaart. Ook doe ik nog een beetje mascara en eyeliner op. Ik pak mijn iphone en stop hem in mijn broekzak en loop de trap weer af. In de woonkamer plof ik op de bank neer tussen Harry en Niall. Harry geeft me even een kus op mijn wang en Niall slaat en arm om me heen. Angel komt hyper op mij af rennen en springt op mijn schoot. ´he little one.´ ze kwispelt vrolijk en geeft me een likje op mijn neus. Ik grinnik even en geef haar een kusje op haar hoofdje. Na een uur hangen we nog steeds met zijn allen op de bank. Ik zucht en kijk om me heen. Angel heeft zich tussen mij en Harry gewurmt en is in slaap gevallen. ´okay guys i´m bored!´zucht ik. Iedereen kijkt me aan behalve Louis die geïnteresseerd naar de tv zit te staren. ´mmh maybe we could go shopping.´oppert Zayn. Meteen spring ik op. ´yeaah!´ ik ren naar boven en pak mijn handtas en stop daar mijn iphone en portemonnee in. als ik beneden kom zit iedereen nog precies op dezelfde plek als voor ik wegstormde. ´com´on guys.´ langzaam staan ze op en pakken hun spullen. Ze zetten allemaal een zonnebril en muts op en trekken dan hun jas aan. Ik krijg een ook een zonnebril van Liam ik bekijk hem even en zet hem dan op. Ik loop samen met de jongens naar de auto en we rijden weg.
Lachend loop ik gearmd met Louis en Zayn door de stad. De rest strompelt een beetje achter ons aan. We hebben ondertussen al wat dingetjes gekocht. Ik heb nu ook een muts op mijn hoofd. Lachend trek ik Zayn en Harry de H&M in. Louis rent meteen achter ons aan. ‘ okay guys let’s find some cool clothes for Lily.’ Roept hij vrolijk. De jongens rennen meteen door de hele winkel heen opzoek naar kleren. Lachend kijk ik zelf ook wat rond. Na een tijdje komen de jongens weer terug met hun armen vol kleren. Ze duwen me richting de kleedkamers en dwingen me alles te passen. Zuchtend pak ik de 1e stapel kleren van Louis over.
Na 2 uur lang verschillende setjes van de jongens te hebben gepast neem ik wat kleren en loop richting de kassa. Het meisje achter de kassa glimlacht naar ons en stopt alle kleren in een tas. Ze wenst ons een fijne dag en wij lopen de winkel weer uit. Ik zie een terrasje en ik ren er zowat heen. Zuchtend laat ik me op een stoel zakken. Grinnikend komen de jongens er bij zitten. ‘ you are not a real girl you are tired of shopping,’ zegt Louis beschuldigend. ‘ i’am a real woman! But every girl would be tired after 2 hours showing al the clothes you piked for me!.’ Zeg ik beschuldigend. De jongens lichen even onschuldig naar me. Al ser een serveerster aan komt lopen bestellen we ons drinken en kletsen gezellig over van alles en nog wat.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen